« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.


سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت:این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور  ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان لنده به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این راستا 58 نفر متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند افزود:در این طرح سه نفر سارق را نیز دستگیر که به سه فقره سرقت منزل و یک فقره سایر سرقتها اعتراف کرد.

جمشیدی بیان داشت:در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان مقدار 16 گرم انواع مواد مخدر و دو قبضه اسلحه غیر مجاز کشف و ظبط و چهار نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و 20نفر معتاد نیز به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده در پایان از همکاری مردم صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست ؛ در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه  در زمینه توزیع انواع مواد مخدر ؛ مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: