« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵
مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در سفر به کهگیلویه و بویراحمد:
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی با بیان این موضوع که بازوی مدیریت باید سالم باشد، بر رفع موانع از راه مدیر توانمند و پرتلاش به خصوص در سال جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف: محمدرضا قدسی در شورای اداری این سازمان گفت: دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزرات جهاد کشاورزی در صورت بروز خلاف بدون هیچ اغماضی عمل خواهد نمود و مدیران بازرسی و رسیدگی به شکایات و حراست سازمان باید هماهنگ با هم و با حفظ صیانت، با رصد مسئولین در صورت لزوم تذکرات لازم را بدهند.

سفره مردم به دست وزارت جهاد کشاورزی است/امنیت غذایی بالاتر از امنیت مرزیست/تصاویر

قدسی رئیس سازمان را وزیر استان نامید و بر هماهنگی همه جانبه مدیران و دستگاه های امنیتی با وی تاکید نمود و افزود: امنیت غذایی حتی بالاتر از امنیت مرزی بوده و سفره مردم به دست وزارت جهاد کشاورزی است و مسئولیت کوچک و بزرگ شدن این سفره نیز به عهده این وزارتخانه که مادر همه وزراتخانه هاست می باشد.

وی گریزی به حقوق و مزایای پایین کارکنان وزرات جهاد کشاورزی زد و ابراز امیدواری نمود با پیگیری مقام عالی وزرات موانع موجود در حال برطرف شدن است.

قدسی از مستقر شدن گروه بازرسی ویژه ریاست جمهوری در استانها و بررسی طرح های دولت سیزدهم و ارزیابی عملکردها طبق برنامه های ابلاغی خبر داد و گفت: هدف از ارزیابی عملکرد مراقبت از مدیران است، بنابراین طرح ها بررسی و در استان حل یا به مقام عالی وزرات منتقل خواهد شد و در صورت لزوم دستورالعملها تغییر می کند و پیشنهاد اصلاح قانون داده می شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزرات جهاد کشاورزی بر حفظ کرامت نیروی انسانی توسط مسئولین و برخورد مناسب با ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: بسترها فراهم است، پس با نگاه مثبت و اصلاح گرا بر اتفاقات مثبت برای مردم تلاش و نقاط ضعف را اصلاح کرده و صیانت از سرمایه مردم را نیز در نظر داشته و در این راستا قبل از افزایش ظرفیت تولید بر کارهای زیرساختی تمرکز کنیم.

وی با ابراز خوشنودی از ارتباط موثر سازمان جهاد کشاورزی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد، هماهنگی بین این دو ارگان را نقطه عطف و رشد سازمان نامید و بر حمایت و کمک همه جانبه دفترکل وزرات در راستای رفع مشکلات موجود تاکید نمود.

قدسی با اشاره به اجرایی شدن صد هزار واحد مسکن برای کارکنان این وزارتخانه، یادآور شد: ضروری است مسئولین هر سازمان با اخذ مجوزات لازم از سایر دستگاه ها از جمله استانداری و دستگاه های نظارتی برای تامین رفاهیات، آرامش و سفره کارکنان تلاش نمایند چرا که تامین مالی همکاران از بروز خطای احتمالی توسط آنان نیز جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، پیش از این نشست نیز، قدسی و هیئت همراه متشکل از رمضان شعبان نژاد و رضا جباران از سازمان بازرسی، امیر هدایتی معاون دفتر آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و همچنین محمد حسین غفاریان نماینده سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ضمن دیدار با احسان‌ عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی از کشاورزان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد به صورت میدانی از بخشی از تاسیسات کشاورزی شهرستان بویراحمد بازدید نمودند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
جبار زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
0
درود بر دکتر معتمدی توانمند و باسواد استان ...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: