« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
دومین روز از آزمون سراسری کنکور
نماینده سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از ۱۰ هزار داوطلب در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با آخرین روز برگزاری آزمون سراسری در رشته تجربی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر داوطلب کنکور سراسری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح امروز هفتم اردیبهشت تعداد ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی رقابت خود را آغاز کردند.

هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور در این استان است.

وی تصریح کرد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر داوطلب زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر داوطلب مرد هستند.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.

هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

وی خاطرنشان کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر داوطلب کنکور سراسری در کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: