« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:
فرمانده انتظامی لنده گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۴۰ متهم تحت تعقیب در این شهرستان دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی لنده گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۴۰ متهم تحت تعقیب در این شهرستان دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

سرگرد فرزین جمشیدی در تشریح این خبر گفت: در راستای مطالبات مردمی و ضرورت برخورد با سارقین و ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق و محلات آلوده در سطح شهرستان‌و مناطق تابعه  اجرا شد.

این مقام انتظامی در ادامه  دستگیری  ۳نفر سارق که به ۳ فقره سرقت اعتراف نمودند ؛ کشف و ضبط مقدار۶۲۰کیلوگرم فراورده های چوبی وجنگلی قاچاق ؛ دستگیری ۲نفر و توقیف دو دستگاه خودرو و  همچنین توقیف  ۶دستگاه خودرو و  ۱۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج این طرح‌اعلام نمود و گفت:در مجموع 40  متهم تحت تعقیب در این شهرستان دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس اظهار کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده بازتاب اجتماعی مطلوب را برای ساکنان محلات به دنبال دارد.

سرگرد جمشیدی در پایان با تأکید بر ادامه داشتن این‌گونه طرح‌ها در سراسر شهرستان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز با مشارکت و همکاری خود می‌توانند در ایجاد امنیت اجتماعی سهیم بوده و در صورت اطلاع از فعالیت فروشندگان مواد مخدر و هرگونه نا امنی موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین