« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
فرماندار شهرستان بویراحمد از اعلام نتایج شمارش آرا ،دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،محمد کاظم نظری در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: نتیجه نهایی دو حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ۱۸۰ هزار و ۹۵۱ رای دهنده داشته که از لحظاتی پیش نفر اول انتخابات مشخص و اعلام شد.

فرماندار بویراحمد اذعان کرد: پس از آمار مأخوذه غلام محمد زارعی با ۴۸ هزار و ۸۱۶ رأی به عنوان منتخب مردم بویراحمد و دنا معرفی شد.
نظری تعداد آرای ستار هدایت‌خواه را ۴۶ هزار و ۱۸۰ نفر عنوان کرد و گفت: مهدی روشنفکر با ۳۷ هزار و ۸۷۴ رای نفر سوم و محمد بهرامی با ۳۵ هزار ۲۹ هزار رأی را کسب کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد از حضور ۱۸۰ هزار و ۹۵۱ نفر در انتخابات بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: از آغاز رأی‌گیری شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بودیم و با حضور خود برگ زرین دیگری به افتخارات این استان و شهرستان افزوده می‌شود.

قابل ذکر است که با توجه به اعتراض برخی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا نتایج انتخابات باید از طرف شورای نگهبان نیز تایید شود.

گفتنی است اختلاف آراء این دو نامزد در حوزه بویر احمد و دنا 2636 نفر می باشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
اااااااااااا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
3
0
بازنده اصلی این انتخابات بهرامی بود بعد هم هدایت خواه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: