« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
آوای رودکوف-مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: 50 درصد تماس‌های روزانه مردمی با شماره گویای 125 آتش‌نشانی مزاحمت‌های تلفنی است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد «محمد رستمی» در نشست با خبرنگاران از آموزش 2077 نفر برای آشنایی با خدمات آتش‌نشانی در هنگام حوادث و سوانح خبر داد و گفت: یکی از رسالت‌های آتش‌نشانی آموزش به افراد و دستگاه‌های مختلف برای رویارویی با سوانح و حوادث است. وی اظهارکرد: از همین‌رو در مراکزی چون مدارس، دانشگاه‌های علمی کاربردی، هلا‌ل‌احمر، بیمارستان‌ها و سایر دستگاه‌ها این آموزش‌ها را در 10 ماهه اخیر به 2077 نفر ارائه کردیم. مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: در این مدت از سال تعداد کل عملیات‌های آتش‌نشانی یاسوج 998 مورد بوده است که بیشتر این عملیات‌ها در ماه‌های خرداد و تیر امسال بوده است. رستمی تصریح کرد: بیشترین عملیاتی که در آن شرکت کرده‌ایم مربوط به حوداث و سوانح جاده‌ای بوده است. وی ادامه داد: 83 مورد آتش‌سوزی منازل، 67 مورد آتش‌سوزی در مزارع و 115 مورد آتش‌سوزی در منابع طبیعی داشته‌ایم. مدیرعامل آتش نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: بیش از 350 مورد از مجموع حدود 700 مورد تماس‌های روزانه مردمی با شماره گویای 125 آتش‌نشانی مزاحمت‌های تلفنی است. رستمی تصریح کرد: حدود 100 مورد نیز از این تماس‌ها در طول شبانه‌روز اشتباهات سهوی از سوی مردم با سایر دستگاه‌های خدماتی از جمله خط گویای 121 مربوط به اتفاقات برق است. وی یادآور شد: اصحاب رسانه و مطبوعات می‌توانند در این زمینه نسبت به فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی اطلاع‌رسانی کنند، چون بدون شک مشغول کردن تلفن گویای 125 تبعات جبران‌ناپذیری برای شهروندان و خانواده‌ها دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: