« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استقرار ۸۵۰ شعبه اخذ رای در این استان خبر داد و گفت: ۵۸ درصد از این تعداد شعبه اخذ رای سیار و بقیه ثابت هستند

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج:دکتر فتاح محمدی در گارگاه آموزشی اعضای هیئت های اجرایی شهرستان بویراحمد که چهارشنبه در یاسوج برگزار شد، افزود: ۸۵۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات خبرگان رهبری پیش بینی شده است که در صورت اعلام فرمانداری ها شاید این تعداد نیز افزایش یابد.

وی عنوان کرد 58 درصد از این تعداد شعبه اخذ رای سیار و بقیه ثابت هستند.

محمدی اظهار کرد:انتخابات کاربزرگ و ارزشمندی است که حساسیت ها و شرایط خود را دارد و دغدغه اصلی ما حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابتی با ارامش و امنیت است.

ایشان با شاره به اینکه دولت تدبیر و امید اولین تجربه اش در انتخابات است، بیان کرد: هیئت های اجرایی باید از ارای مردم نگهداری کنند و اعتماد مردم را جلب کنند که بتوانیم انتخاباتی باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمددر خصوص افرادی که در صندوق های اخذ رای مستقر می شوند، بیان کرد: باید از افراد متنوع و گروه های مختلف در شعب اخذ رای استفاده شود که کاندیداها نیز از صندوق های رای اعتماد لازم را داشته باشند و خدایی نکرده مسائل حاشیه ای ایجاد نشود
استان ما به دلیل کوهستانی بودن شرایط ویژ ای  دارد و باید اعضای هیئت اجرایی با برنامه ریزی مناسب خدمات و امکانات لازم برای برگزاری مناسب انتخابات را فراهم کنند به ویژه برای صندوق های سیار که باید وسیله نقلیه کافی در نظر گرفته شود.

معاون استاندار گفت:نیروی انتظامی باید امنیت و ارامش را در صندوق ها و شعب اخذ رای فراهم کند.

محمدی تاکید کرد ،محل استقرار صندوق های رای بسیار مهم است و بهتر است بیشتر از مکان های عمومی استفاده شود و به علت برخی شرایط بانوان کمنر از مساجد استفاده شود.

همچنین فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست  گفت: نقش هیئت های اجرایی در برگزاری انتخابات بسیار مهم است.
هیئت اجرایی انتخابات مورد اعتماد و تایید مردم است پس باید اعضا نیز این اعتماد مردم را قدر بدانند و از این اعتماد سو استفاده نکنند
دکتر نظری افزود:اعضا نباید احساس کنند که وارد میدان جنگ شده اند و باید بین دو گروه قرار بگیرند این افراد باید از ارای مردم صیانت و نگهداری کنند که انتخاباتی سالم و بدون حاشیه داشته باشیم.

وی تصریح کرد:وظیفه اعضا در شعب اخذ رای ارام کردن مردم و ایجاد ارامش در میان انهاست و اعتماد مردم نسبت به خودشان را ساقط نکنند.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد:اعضای هیئت اجرایی انتخابات به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم باشند و در این راستا حرکت کنند.

ایشان در ادامه افزود:همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی سالم، باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: