« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:فتنه 88 پایان یافته است اما سایر فتنه ها همچنان ادامه دارد و همه با بیدار باشیم

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.i

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  ظهر امروز در نشست بزرگداشت یوم‌الله 9 دی که با حضور امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد حادثه عظیم 9 دی را روز میثاق امت با نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: فتنه 88 فتنه بسیار بزرگی بود و برخی در آن غرق شدند به گونه ای که دیگر نمی توانند در انقلاب اسلامی ایران نقشی داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع افزود: انتخابات 88 که با حضور 85 درصدی و 24 میلیونی مردم ایران اتفاق افتاد می توانست یک نقطه پرتاب و اوج برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد اما متاسفانه در اثر ایجاد فتنه این ظرفیت ها از بین رفت و اثر معکوسی را ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه تقلب در انتخابات امکان پذیر نیست، بیان کرد: موقیعتی که ایران اسلامی می توانست بعد از این انتخابات داشته باشد در جهان متزلزل شد.

ایشان با اشاره به اینکه وقایع 88 ماهیت ضد انقلابی و ضد دینی داشت و در سال 88 در روز عاشورا حرمت شکنی کردند و به رقص و پای کوبی پرداختند عکس امام را پاره کردند بیان کرد: روز 9 دی نباید به فراموش برود و همیشه باید گرامی داشته شود به همین خاطر در طول هفته منتهی به 9 دی ماه برنامه های مختلفی در ارتباط با فتنه 88 در سراسر استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ،برپایی نمایشگاه عکس از 9 در ماه سال 88، برپایی نهضت بصیرت افزایی در مساجد و پایگاه های مقاومت، برگزاری شب شعر، انتشار اقلامی فرهنگی و تبلیغی در ارتباط با فتنه 88، برگزاری برنامه هایی در بقاع متبرکه و برگزاری مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه های اجرایی در استان به مناسبت گرامی داشت 9 دی ماه سال 88 اعلام نمود.

حجت الاسلام خاضع به حوادث دانشگاه آزاد یاسوج اشاره نمود و گفت:سالجاری در استانه 16 آذر اتفاقات ناخوش آیندی در استان رخ داد وقتی همه به نفوذ آمریکا در کشور اعتراض داریم و اجازه به این نفوذ نمی دهیم پس چرا باید افرادی در دانشگاه ها سخنرانی کنند که مخالف این عقیده هستند.

وی تاکید نمود،انتظاری بیشتر از دانشگاه ها داریم و باید در این زمینه بسیار فعال تر از سایر اقشار باشند همچنین جلساتی به صورت تحلیلی و تبیینی در ارتباط با فتنه 88 برگزار شود.

گفتنی است مراسم گرامیداشت 9 دی امسال راس ساعت 10 صبح در تمام مناطق استان برگزارمی‌شود و طبق روال سال‌های گذشته این مراسم در مصلی امام خمینی شهر یاسوج و با حضور سخنرانان کشوری برگزار می‌شود

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: