« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
جمع کثیری از مردم شهرستان لنده  در اعتراض به توزیع اعتبارات ماده 180، و بی توجهی مسولان در رفع مشکلات این شهرستان تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

جمعی از شهروندان لنده ای با حضور در مقابل دفتر امام جمعه و فرمانداری این شهرستان نسبت به تخصیص اعتبارات اندک ماده 180 و سایر مشکلات و نارسائیهای مردم در این شهرستان ، اعتراض خود را اعلام نمودند.

تجمع کنندگان علاوه بر تخصیص ناچیز اعتبارات ماده 180 ،نبود پزشک متخصص ،عدم استقلال شبکه بهداشت و درمان ،عدم تاسیس و افتتاح ادارات و نهادهای شهرستان ،نبود جاده و راه ارتباطی مناسب ،نارسائی برق ،مشکلات آب و ... را از دیگر مشکلات این شهرستان اعلام نمودند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز پلاکاردهایی که بر روی آنها نوشته شده بود" خواهان مطالبات  به حق و قانونی خود در بحث بودجه های عمرانی، بهداشتی و اشتغالزایی از مسئولان استانی و کشوری هستیم " در دست داشتند.

مردم ، خواهان انعکاس سریع مشکلات از طریق امام جمعه ، فرماندار،سایر مسولان و رسانه های جمعی به مسولان استانی و کشوری شدند و امام جمعه و فرماندار با حضور در جمع تجمع کنندگان ضمن دعوت آنها به آرامش و با اذعان به ادعای درست مردم وعده دادند تا در اسرع وقت اعتراض مردم و درخواستهای آنان را به سمع و نظر مسولین زیربط برسانند.

گفتنی است در بین شرکت کنندگان جمعی از خانوادهای معظم شهدا و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان نیز حضور داشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: