« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
سپاه و بسيج معیارها را مطرح می‌کند و از اصولگرایی به عنوان یک تفکر و اندیشه و بازگشت به اسلام ناب و نه به عنوان حزب دفاع می‌کند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا   avayedena.com
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی درنشست صميمي با كاركنان سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد با بيان اينكه پاسداري يك ارزش ، تكليف و امتياز الهي مي باشد و بايد از آن صيانت شود گفت : اگر پاسداري لطمه ببيند قطعا از اذهان عموم خارج مي شود چرا كه ارزش پاسداري به ايثار ، شهادت طلبي و قانونمندي است.

وي همچنين در اين رابطه گفت : براي حفظ جايگاه ارزشمند پاسداري بايد ابتدا پاسدار خود باشيم و بعد پاسدار انقلاب اسلامي .

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد داشت : بصیرت و بیداری و استقامت بر مواضع رهبری و عمل به نسخه و راه حل هایی که طبیب جامعه دینی ارائه می کند برای همه مردم و امت انقلابی ضروری است، اما برای سنگرنشینان و مدافعان انقلاب دارای حساسیت و اهمیت بیشتری است چرا که دفاع از حق و تلاش برای اصلاح دیگران بدون اصلاح خود امکان ندارد وپیشتازی و سنگرنشینی اسلام و انقلاب، آمادگی و توانمندی فکری و عملی افزون تری را طلب می کند.

وي در بخش ديگري از صحبتهاي خود گفت :امروز جغرافیای جهان اسلام دستخوش توطئه‌های ننگین آمریکا شده است ورسالت ما در شرایط کنونی این است که اسلام ناب محمدی(ص) را به دنیا معرفی کنیم چرا که دنیای امروز تشنه این اسلام ناب است و باید پاسداران همه توان خود را در این راستا به کار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علي سعیدی در رابطه با تهديدات و مسائل منطقه خاور ميانه گفت : در طول تاريخ ، تقابل كفر و اسلام بي بديل بوده و از يك طرف ايران اسلامي و از طرف ديگرجبهه گسترده ای بنام آمريكا و هم پيمانانش قرار دارند.

سعيدي اظهار کرد: نفوذ منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ناشی از قدرت مقاومت ملت ماست و این موجب شده که استکبار در برابر ما سر تعظیم فرود آورد.

وی با بيان اينكه منطقه خاور ميانه امروز با دو چالش جنگ هاي نيابتي و اسلام بدلي روبرو بوده است گفت: نظام سلطه دنبال براندازی انقلاب بود و در 36 سال با همه توان در هر عرصه‌ای برای براندازی نظام وارد شد.

سعيدي تنگه باب المندب را مهم ارزيابي كرد و خاطر نشان كرد : روزانه بيش از 7 ميليون بشكه نفت از طريق اين تنگه رد و بدل مي شود که در اختیار نیروهای انقلابی یمن قرار دارد.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای کنترل انقلاب‌های منطقه گفت: آنها شیوه‌های مختلفی به کار گرفتندو اولین اقدام آنها حضور فیزیکی بود که بعد‌ها متوجه شدند دچار اشتباه استراتژیکی شده‌اند و هزینه‌های سنگینی برای آن پرداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان اینکه ویژگی جنگ تمدن‌ این بود که آمریکا مستقیما وارد موضوع مقابله با جهان اسلام شده بود، اضافه کرد: شكست هاي پي در پي باعث توطئه جديد آنها يعني جنگ هاي نيابتي شد و در اين جنگها با پول و نيروي منطقه مسلمانان بدترين خسارات را ايجاد كرده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی اظهار کرد: بازیگراصلي این جنگ‌ها آمريكا مي باشد در حالی که جریان دیگری مانند کشورهای عربستان، قطر و ترکیه پول و پشتیبانی لجستیکی این جنگ‌ها را بر عهده دارند.

وي تاكيد كرد : نقطه فشار امروز بر روی سوریه و عراق قرار دارد و تلاش بر این است که ارتباط میان سوریه، ایران، عراق ،حزب‌الله و غزه قطع شود و اين خط مقاومت را قطع کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی با بيان اينكه "نظام سلطه 3 مدل از حکومت اسلامی، یکی اسلام سلفی و تکفیری، اسلام  سکولاریزه شده ترکیه و شيعه افراطي  که توسط برخی محافل داخلی ترویج می شود" اظهار کرد: یکی از راهبرد‌های انقلاب اسلامی، ترويج اسلام ناب محمدي به جامعه و دنيا توسط سپاهاست و پاسداران بايد نقش ارزشمندي در تحقق اين مهم داشته باشند.

وي همچنين در بخش پاياني صحبت هاي خود با تاکید بر اینکه  سپاه و بسيج فراتر از احزاب و سازمان‌هاست و خود را برای حزب یا فرد خاصی هزینه نمی‌کندگفت: سپاه و بسيج معیارها را مطرح می‌کند و از اصولگرایی به عنوان یک تفکر و اندیشه و بازگشت به اسلام ناب و نه به عنوان حزب دفاع می‌کند.

سعیدی با بیان اینکه "سپاه و بسيج هرگز بصورت مصداقی در انتخابات وارد نمی‌شود"، تاکید کرد: سپاه تنها چارچوب‌ها و معیارها را تبیین می‌کند و این به معنای دخالت در انتخابات نیست .

 

منبع: روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: