« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
بر اساس لایحه جدید دولت، اداره مدرسه به مردم واگذار می شود و دولت فقط سرانه تحصیلی دانش آموزان را پرداخت خواهد کرد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

رییس جمهوری با اعلام تصمیم دولت برای واگذاری بخشهایی از آموزش به مردم گفت: بر اساس لایحه جدید دولت، اداره مدرسه به مردم واگذار می شود و دولت فقط سرانه تحصیلی دانش آموزان را پرداخت خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حسن روحانی» چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان گلستان افزود: با این روش، معلم باسوادتر و دانش آموز بهتر تحصیل و علم آموزی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تهیه لایحه مذکور در راستای تصمیم دولت برای واگذاری وظایف خود به مردم جز در امور حاکمیتی صورت می گیرد.

دکتر روحانی، چارچوب حرکت دولت، مجلس و نظام را قانون اساسی دانست و با اشاره به 12 آذر سالروز تصویب و تایید قانون اساسی گفت: قانون اساسی چارچوبی است که همه قوا و مسئولین باید در آن راستا حرکت کنند.

وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی ترین قوانین است که می توان در سطح جهان به آن افتخار کرد. چرا که از یک سو چارچوب های اسلامی، دینی و ملی و از سوی دیگر چارچوب های مردم سالاری را مورد توجه قرار داده است.

دکتر روحانی یادآور شد: هر چند ممکن است قانون اساسی نیز دارای نقص باشد و لازم باشد اصلاحاتی در آن صورت گیرد، اما ما یک قانون مترقی داریم.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه همه ما مردم ایران زیر پرچم واحدی قرار داریم و تلاش همه ما سربلندی ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: قانون اساسی محور ولایت فقیه و اسلام را مورد تأکید قرار داده است و بی تردید محور ولایت فقیه چه در زمان امام راحل و چه در دوران مقام معظم رهبری توانسته است بسیاری از مشکلات و معضلات کشور را برطرف کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: