« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
تیرماه سال 92با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی، کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون در شهرستان لنده زده شد و بعد از اقدامات ناچیزی این پروژه تعطیل شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

تیرماه سال 92 با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی، کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون در شهرستان لنده ، در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع زده شد .
در روزهای آغازین اقدامات بسیار ناچیزی در این خصوص  انجام گرفت و سرانجام این پروژه تعطیل و تا کنون هیچگونه اقدامی در این خصوص بعمل نیامده است
در همین خصوص موضوع را از طریق بخشدار موگرمون جویا شدیم که ایشان علت تعطیلی پروژه فوق را کمبود اعتبارات مالی عنوان نمود.

محتشم گفت:در ابتدای این پروژه مبلغ 52میلیون اعتبار تخصیص داده شد که مبلغ فوق تحویل پیمانکار گردیده و مقداری هم کار شد و هم اکنون جهت ادامه کار به اعتبارات مالی نیاز هست که از طریق فرمانداری شهرستان لنده مکاتباتی با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بعمل آمده است و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مسولان استانی و کشوری این پروژه مجددا فعالیت خود را آغاز و مورد بهربرداری لازم قرار گیرد.

بخشدار موگرمون همچنین به سایر طرح ها و پروژه های در دست اجرای بخش موگرمون اشاره گرد و افزود :
هم اکنون طرح هادی روستای تراب با اعتباری بالغ بر 71 میلیون تومان را در دست اقدام داریم همچنین مبلغ 50 میلیون تومان جهت اجرای طرح هادی روستای شیتاب به منظور بازگشایی و تعریض کوچه ها و خیابانها در نظر گرفته شد که این مبلغ صرف  6000متر زیرسازی و 1000 متر تخریب و بازگشایی خواهد شد که این عملیات  بصورت امانی توسط بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه و لنده انجام خواهد گرفت.

بخش موگرمون یکی از دوبخش شهرستان لنده می باشد که فاقد امکانات رفاهی و خدماتی می باشد .امیدواریم مسولان مربوطه این بخش محروم را دریابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: