« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت اداره کل امور عشایر استان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی نوروزگاه عشایری تشکیل شد که در سال جدید مورد استقبال مردم، مسافران و مسئولان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی‌محمد روستا گفت: امسال نیز سیاه چادر و بهون‌های عشایری در راستای برنامه‌های ستاد مرکزی خدمات سفر جهت استقبال و پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی در ورودی شهرها برپا شده است.

برپایی سیاه چادر عشایری جهت استقبال از گردشگران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی سیاه چادر عشایری با هدف ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ برپا است که مکانی برای استراحت موقت مسافران و رفع خستگی راننده‌ها و همچنین پذیرایی و اجرای مراسم سنتی، موسیقی محلی و آداب و رسوم نوروزی و فرهنگی عشایر است.

وی بیان کرد: همچنین این نوروزگاه‌ها فرصتی مغتنم برای نمایش توانمندی‌های تولیدی و معرفی ظرفیت‌های اقتصادی عشایر و عرضه محصولات این جامعه تولیدکننده و زحمتکش به مسافران نوروزی است.

روستا با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن ۱۲ هزار خانوار عشایری و ۷۲ هزار نفر از کانون‌های عمده عشایری کشور محسوب می‌شود، گفت: ۱۰ درصد جمعیت این استان را عشایر تشکیل می‌دهند و سهم زیادی در تولید محصولات مختلف و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و می‌توانند به عملیاتی شدن شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" سال ۱۴۰۳ کمک کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: