« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
سیاسی؛
این روزها بحث بر سر اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون نماینده منتخب مردم گچساران و باشت دوباره بالا گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ تاجگردون که اعتبار نامه اش پس از پیروزی در انتخابات مجلس یازدهم توسط نمایندگان مجلس رد و از ورود به مجلس باز ماند ، پس از تایید مجدد توسط شورای نگهبان بار دیگر در انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ شرکت و با کسب ۴۱ هزار و ۱۶۷ رای معادل ۶۰.۳۵ درصد مجموع آرای ماخوذه منتخب حوزه انتخابیه گچساران و باشت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

واکنش تاجگردون به خط و نشان دوباره برای اعتبارنامه اش در مجلس

این در حالی است که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت واجد شرایط رای برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند و میزان مشارکت این حوزه انتخابیه در انتخابات ۶۸ درصد بوده است.

مالک شریعتی نماینده تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت!:
دعوا؟! فریاد و نعره: 《با آغاز مبارزه‌ی جدّی با فساد اقتصادی و مالی، یقیناً زمزمه‌ها و بتدریج فریادها و نعره‌های مخالفت با آن بلند خواهد شد. 》 رهبرانقلاب ؛ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۰

در همین راستا جلیل محبی روحانی و سیاستمدار اصولگرا در توئیتر یا X نوشت:
اقای شریعتی میگوید تاجگردون فاسد است و‌باید دوباره اعتبارنامه اش مانند دفعه قبل رد شود این درحالی است که:

۱. دفعه قبل رد شد و شورای نگهبان این بار باز با نگاه به آن رد اعتبارنامه مجددا تایید کرد
۲. رهبری قبل از انتخابات گفتند هرکه صلاحیتش تایید شده صالح است هیچ اشکالی ندارد شما راه خود را بروید اما نمیتوانید بگویید نظرات رهبری در هر حال برای شما مهم است.

واما خود غلامرضا تاجگردون نیز در شبکه اجتماعی X در همین ارتباط چنین نوشت:

دوستان عزیز، چند روزیست احدی از نمایندگان منتخب که به نظر من جزء افراد بی اعتقاد به نظام و رهبریست بدلیل حسادت به رای مردم گچساران که فخر ایران شدند به شعور همشهریانم توهین و افتراء بسته و تنها راه دیده شدن خود را در پاسخ شما به اراجیفش میداند.پاسخش ندهید تا بماند به حال خود ./پایان نقل قول

تاجگردون نماینده منتخب گچساران و باشت همچنین روز ۲۱ خردادسال ۱۳۹۹ پس از رد اعتبارنامه اش خطاب به ریاست مجلس گفت: تاجگردون مظلومانه در مجلس بود، من داعیه بر ماندن و اصراری بر آن ندارم و کیفم را برمی‌دارم و از مجلس می‌روم اما شما هستید در درگاه قیامت و آخرت قرار دارید؛ شما وظیفه دارید قانون و آئین‌نامه را رعایت کنید.

لازم به گفتن است علیرغم رد اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون توسط نمایندگان مخالف وی در مجلس یازدهم و ایراد اتهامات متعدد به وی در فرآیند بررسی اعتبار نامه اش ، تاکنون هیچ مرجع رسمی ، حقوقی و قضایی نظریه یا حکمی در تایید دلائل ، ایرادت و اتهامات وارده در فرآیند بررسی اعتبار نامه وی در مجلس یازدهم صادر نکرده و علیرغم همه اینها شورای نگهبان نیز با تایید مجدد صلاحیت وی شرایط حضور وی در انتخابات را فراهم کرد که وی توانست مجددا با بیش از ۴۱ هزار رای برای بار چهارم از حوزه انتخابیه گچساران و باشت منتخب مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگلیویه و بویراحمد شود./ اول فارس

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
0
1
شریعتی اگر اینبار غلطی بکند با تمام مردم استان طرف است
کمال
|
Japan
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
0
1
تاج گردون محبوب قلبهاست
شریعتی نمیتونه کاری بکنه
این بار با مردم استان کهگیلویه بویر احمد مواجهه هست
کمال
|
Japan
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
0
1
تاج گردون محبوب قلبهاست
شریعتی نمیتونه کاری بکنه
این بار با مردم استان کهگیلویه بویر احمد مواجهه هست
گل اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
0
1
شیر همیشه شیر است اگر چه 4سال در گنج خانه اسیر باشد ،، نعره شیرانه خود را میکشد و روباه صفتان از ترس خود را گم می کنند
زنده باد شیری که زنده است و زندگی میکند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: