« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
مدیر موسسه فرهنگی آموزشی مهر خبر داد:
مدیر موسسه فرهنگی آموزشی مهر یاسوج از برگزاری مسابقه بزرگ سخنرانی در شهر یاسوج خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مسلم ملک زاده گفت : در راستای ارتقای سطح مهارت های اجتماعی و رشد فردی مردم ، موسسه فرهنگی آموزشی مهر یاسوج تصمیم بر برگزاری یک مسابقه بزرگ سخنرانی در سطح ملی دارد.

مسابقه بزرگ سخنرانی ملی در یاسوج + فیلم

ملک زاده افزود : این مسابقه در سه حیطه کودک ، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود .

وی ادامه داد : هدف از برگزاری این مسابقه افزایش سطح مهارت های فردی و همچنین آشنایی بیشتر مردم کشور با جاذبه ها و قابلیت های طبیعی استان و شهر یاسوج می باشد

ملک زاده در خصوص محتوا و کیفیت برگزاری این مسابقه گفت : باید بگوییم که این مسابقه یکی از بی نظیر ترین مسابقه های برگزارشده در سطح کشور و مخصوصا در جنوب کشور است که می تواند فرصت خوبی برای کسانی که توانمند در زمینه فن بیان برای دیده شدن و درخشش بیشتر هستند ، باشد .

مدیر موسسه فرهنگی و آموزشی مهر ادامه داد : در اردیبهشت ماه سال 1403 با برگزاری کارگاه های آموزشی در شهر یاسوج در خدمت شر کت کنندگان خواهیم بود و مرحله مسابقه در خرداد ماه و تیر ماه می باشد .

ملک زاده در پایان با بیان این نکته که امیدواریم این گام کوچک ولی ماندگار ، گامی باشد در راه رشد و اعتلای فرهنگ آموزش در جامعه مجموعه مهر یاسوج ، افزود : متقاضیان شرکت در این مسابقه بزرگ جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.mehryasuj.com مراجعه کنند . 

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: