« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:آنهایی که رای نیاوردن بازنده نیستند آنها افراد مطرح در جامعه و مورد احترام مردم هستند و در بین مردم دارای جایگاه هستند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری باتبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: با شروع ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو کالاهای اساسی در اختیار مردم قرار گیرد و بر بازار نظارت شود.

مدیران اختلافات دوران انتخابات را کنار بگذارند و به مردم خدمت کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز پای کار باشند، افزود: مدیران در ایام عید تعطیل نیستند بنابراین راه نیفتند و استان را ترک کنند که خدمات‌رسانی به مردم مختل شود.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم نباید مختل شود، گفت: همه مدیران گزارش دادند که برای ایام نوروز در آماده باش هستند که این به تنهایی کافی نیست و باید پای کار باشند تا به نحو احسن خدمات ارائه شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ایام خاصی را پشت سر گذاشتیم که مشارکت بالا و گسترده مردم کام ما را شیرین کرد، گفت: 

ایام خاصی را پشت سر گذاشتیم و کام ما در مشارکت بالا و گسترده مردم در انتخابات شیرین شد، گفت: انتخاباتی برگزار شد و ثمره، آن شد که مردم می‌خواستند که از فرمانداران و ستاد انتخابات و مدیران کل که پای انتخابات بودند و اعضای شورای تامین قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: خیلی‌ها می‌گفتند انتخابات استان به سمتی می‌رود که حادثه‌ای رخ می‌دهد اما در اثر تلاش شبانه روزی شورای تامین استان از آن شرایط سخت گذاشتیم و انتخابات بدون حادثه‌ای برگزار کردیم.

احمدزاده ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم، آن را باعث وفاداری مردم نجیب، مومن و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد به انقلاب دانست و گفت: کسب رتبه برتر در مشارکت مایه افتخار برای مردم استان است.

وی با بیان اینکه این مردم هستند که سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کنند، گفت: برخی نامزدهای انتخاباتی رعایت کردند اما برخی‌های دیگر ایراداتی گرفتند که گفتیم ظرفیت به خرج داده و اجازه دهند شور و نشاط انتخاباتی ایحاد شود. 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه همه آنهایی که در انتخابات شرکت کردند برنده انتخابات هستند چرا که نظام اسلامی به آنها اعتماد کرد و تایید صلاحیت شدند گفت: ستاد مرکزی شورای نگهبان این افراد را واجد شرایطی برای کار بزرگ نمایندگی انتخابات دانست که برگ زرین و مایه افتخاری برای کاندیدای انتخابات اخیر است.

وی با بیان اینکه حضور چهره‌های مختلف سیاسی موجب شور و نشاط انتخاباتی و حضور آنها در انتخابات شد، گفت:آنهایی که رای نیاوردن بازنده نیستند آنها افراد مطرح در جامعه و مورد احترام مردم هستند و در بین مردم دارای جایگاه هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: کسی که در عرصه سیاسی حضور پیدا می کند باید این ظرفیت را داشته باشد که نباید همیشه برنده شود، این مردم هستند که تعیین می‌کنند برنده انتخابات چه کسی است.

خیلی از آنهایی که رای نیاوردند شاخص و مورد اعتماد مردم هستند و اینکه بین مردم جایگاه دارند.

‌وی بیان کرد: انتخابات را به خوبی برگزار کردیم و تمام شد اختلافات بعد از انتخابات را پشت سر بگذاریم و به آرامش در استان کمک کنیم.

وی بیان کرد: مدیران کل با همان جدیت و اقتدار به صحنه جانانه خدمت بازگردند و مدیری حق ندارد تنبل کار کند برای اینکه فلان فرد در انتخابات رای نیاورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: