« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
سیاسی؛
عکسبرداری یک روحانی از یک زن در درمانگاه قم حواشی و واکنش های زیادی به همراه داشت.

 پایگاه خبری آوای رودکوف- خبرآنلاین نوشت :در روزهای اخیر ماجرای درگیری یک فرد روحانی در یک مرکز درمانی قم بر سر حجاب، جنجال ها و واکنش های زیادی را به همراه داشت.

واکنش فاضل لنکرانی به فیلمبرداری روحانیِ قمی از یک زن در درمانگاه

در این باره آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در بخشی از گفتگو با جماران گفت: روحانی‌ رفته یک ماشین قسطی بخرد، خودش با خانمش ایستاده، یک دختر بد حجاب می‌گوید شما چه زمانی ثبت نام کردید؟ این شأن روحانیت نیست که آنجا بایستید، حتی اگر هزارتا از این ماشین‌ها را به او مجانی بدهند یا حرکات نمایشی که طلاب با این لباس انجام می‌دهند، حرمت این لباس را بعضی جاها شکسته‌ایم.

وی ادامه داد: از جمله همین قضیه‌ای که این روزها در یک درمانگاه اتفاق افتاده، اگر واقعاً آن طلبه مشغول فیلمبرداری شده باشد، که بعضی می‌گویند اینطور نبوده، عکس و فیلم گرفتن از کسی که منکری را انجام می‌دهد خود نیز منکر است.

لنکرانی تصریح کرد: هم آن خانم که حجاب از سر برداشته مرتکب حرام شده و هم شما. قانون هم نمی‌تواند شما را بر کار حرام مأمور کند، آن هم در این لباس که لباس پند و موعظه است بلافاصله یک عاملی هم که آنجا نشسته این فیلم را در اختیار خبرگزاری‌های خارجی می‌گذارد تا در دنیا پخش شود. این کار چه لطمه‌ای به روحانیت وارد می‌کند؟ این روحانی اینقدر توجه ندارد که محیط درمانگاه غیر از محیط خیابان است، فردی که مریض دارد و دچار بحران روحی است شرایطش با دیگران فرق دارد ولو قبح بی حجاب بودنش کم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: