« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
در آیین معارفه ی سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
آیین معارفه ی سرپرست آموزش و پرورش استان برگزار شد .آموزش وپرورش استان نیازمند یک برنامه ورویکرد جدید است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سرپرست آموزش و پرورش استان باتبریک ماه مبارک رمضان وفیض بردن از این ماه در ابتدای صحبتهای خود از استاندار جهادی و ولایی ومجموعه ی معاونین ومشاورینش و حسن اعتماد صحرایی وزیر آموزش و پرورش تشکرد.

جمالی آرند:آموزش وپرورش استان نیازمند یک برنامه و رویکرد جدید است/ به پاکدستی و صداقت عزت خواه شهادت می دهم/قول دادم که شایستگان در گوشه و کنج نباشند

جمالی با تشکر از مجموعه های نظامی واطلاعاتی وامنیتی استان گفت امیدوارم سخنان حضرت آیت الله حسینی و آیت الله ملک حسینی ودیگر ائمه ی جمعه در ادامه راه یاریگر و کمک کار من و مجموعه ی آموزش و پرورش استان باشند.

معاون سابق متوسطه ی عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان از نیروهای انقلابی که در این مسیر همراه وهمگام بودند نیز تشکر کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: آموزش وپرورش استان از بعد از انقلاب تا امروز شخصیتهای عزیزی را بخودش دیده ،آموزش وپرورش استان فراز و فرودهای زیادی داشته دستخوش سیاستهای متفاوتی شده در دولتهای گوناگون و آن چیزی که جامعه به ما معلمین پیام میدهد اینست که ما معلمان آموزش و پرورش را برابر باسند تحول بنیادین اموزش و پروزش که رسیدن دانش آموز به مدرسه ی سالم هست راسمت وسو دهیم.

چمالی آرند افزود: همه ی نهادها در اموزش و پرورش دخالت دارند،نهادهای سیاسی ونهادهای دینی و نهادهای اجتماعی و نهادهای اقتصادی و باید بپذیریم که آموزش وپرورش استان نیازمند یک برنامه ورویکرد جدید است

سرپرست آموزش و پرورش استان گفت:از زمانی که حاج عزت خواه به بنده اعتماد کردند که همینجا به پاکدستی و صداقت این رفیق دیرینه ام شهادت می دهم، توانستیم شاخص های متوسطه را تغییر دهیم، حاج عزت خواه حمایت کردند، معلمان و مدیران مدارس کمک کردند و توانستیم گامی برداریم.

 جمالی آرند افزود:خطاب من به همه است به جامعه است خطاب من به سیاسیون،روحانیون عزیز، اهل رسانه است، کسانی که قلمی در دست دارند و تریبونی در اختیار دارند، فرزندان این استان مستعد هستند و نیازمند کمک هستند. جامعه باید با آموزش و پرورش همراه شوند. همکاران عزیزدوره متوسطه دوم کلا تبدیل به امتحانات نهایی شده است. امروز دانش آموز دهم ما خردادماه امتحان کنکور می دهد

چمالی گفت:اگر دلایل افت را در استان بررسی کنیم به عدم حضور دانش اموزان پایه دوازدهم در کلاس درس برمی گردد، سنتی در استان جاافتاده که دانش آموز کلاس دوازدهم بعد از اسفند مدرسه نمی آید ما باید رویکرد ونگاهمون را به آموزش و پرورش تغییر دهیم

سرپرست آموزش و پرورش استان گفت :من به وزیر آموزش و پرورش قول دادم که شایستگان در گوشه و کنج نباشند، از همه ی ظرقفیتها وکسانی که توانایی و شایستگی دارند در آموزش و پرورش استفاده می کنیم، درب آموزش و پرورش روی همه باز خواهد بود، این امانتی که امروز به من واگذار شده، روزی که می خواهم تحویل دهم با سربلندی و کارنامه درخشان باشد.

مجددا از دوست عزیز آقای حاج عزت خواه، که در طول دوسال در پستی و بلندی و مشاور هایی با هم داشتیم بسیار ممنون و سپاسگذارم، از آقای دکتر صحرایی وزیر محترم اموزش و پرورش، مجموعه شورای معاونین، دوست عزیز آقای مهندس کاظمی تقدیر و تشکر دارم.

امیدوارم خداوند توفیق دهد بتوانیم در این مسئولیت سنگین و خطیر با کمک و لطف الهی و عنایت امام زمان و همراهی استاندار محترم و منتخبین مجلس شورای اسلامی و مجموعه فرهنگیان و دانش اموزان و اولیای بزرگوار تغییر و تحولی در آموزش و پرورش رقم بزنیم که شایسته باشد.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: