« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و همزمان با ۲۲ اسفند روز شهید برگزار شد،
همزمان با ۲۲ اسفند روز شهید، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تقدیر از بازنشستگان و فرزندان شاغل شهدا در نمازخانه سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان ضمن تاکید بر بهره گیری از برکات ماه مبارک رمضان و اصلاح رفتار، ادب، عبادت و اخلاق در این ماه، اظهار داشت: در ماه رمضان خداوند عنایت ویژه ای به بندگان خود دارد و انفاق، توجه به ایتام، احترام به بزرگان و مهربانی با کودکان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت الله حاج سید نصیر حسینی انقلاب اسلامی را میراث شهدا دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خونبهای شهدا است و بر همه ماست که از خون شهیدان که با آرمانها، رهبر و اهداف مقدسشان و در راه هدف خود به این درجه نایل آمدند، حراست و پاسداری نماییم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز جهاد را واژه ای مقدس دانست که پیش از نام کشاورزی نیروی محرکه این سازمان بوده است.

معتمدی پور شهادت را بزرگترین سرانجامی عنوان کرد که نصیب عده ای از بندگان خاص خدا شده و اظهار داشت: از ابتدای جنگ بیش از ۵۰۰۰ اعزام از مجموعه جهاد سازندگی به جبهه ها انجام شده که مهم ترین نتیجه آن تقدیم ۵۱ شهید از این مجموعه به انقلاب اسلامی بوده است.

وی تبدیل وضعیت ۷۹ نفر از فرزندان ایثارگران و جانبازان شاغل در جهاد استان در دولت سیزدهم، حضور ۱۸ یادگار شهید، ۱۸ آزاده سرافراز و بیش از ۴۰۰ جانباز جهادگر در این سازمان را از مهم ترین افتخاراتی برشمرد که مجموعه جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به آن می بالد.

در این مراسم از ۱۸ فرزند شهید و ۵۳ همکار بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان بویراحمد تجلیل به عمل آمد و در شهرستانهای دیگر استان نیز متعاقبا مراسم تجلیل برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیش از برگزاری این مراسم، نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله سید نصیر حسینی و با حضور مهمانان و کارکنان سازمان اقامه و محفل انس با قرآن به قرائت قاری ملی حاج مسیح پور برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: