« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
دبیر جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد:
دبیر جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت اسکان در مراکز اقامتی این استان ۶۰ درصد از سایر استان‌های کشور کمتر است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، توکل آزادی  دبیر جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تمام واحدهای اقامتی، بومی گردی‌ها و هتل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵اسفند آماده سرویس دهی به تمام مسافران نوروزی هستند و تمام هتل‌ها و واحدهای اقامتی تجهیز شده و امکان پذیرش مسافران را از این تاریخ دارند.

مقایسه قیمت اسکان در مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد با سایر استان‌ها

وی اظهارکرد: با توجه به این که ایام نوروز ایام پیک است و غالبا هتل ها قیمت‌های خود را افزایش می دهند اما ما در واحدهای اقامتی هیچ افزایش قیمتی انجام نداده ایم و در بعضی واحدها تا ۱۰درصد تخفیف را هم اعمال کرده ایم.

دبیر جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بخش هتلینگ برنامه هایی مثل تورهای مسافرتی را هم در نظر گرفته ایم تا مهمان‌ها با لیدرها و تورگردان‌ها از مناطق جذاب گردشگری دیدن کنند، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز بسته به میل مهمانان هر روز تور گردشگری داریم و بنا به خواسته مهمانان آنها را به مناطق گردشگری استان اعزام می کنیم.

آزادی تصریح کرد: جهت معرفی مناطق گردشگری استان به مسافران نوروزی در تمام هتل‌ها از کتابچه ها، نقشه ها و کدها (کیو آر) استفاده می شود تا بتوانیم مناطق و جاذبه های گردشگری را به راحتی به مسافران معرفی کنیم.

وی ادامه داد: مسائل گردشگری صرفا به عهده سازمان گردشگری نیست بلکه حوزه هایی مثل استانداری، شهرداری، اداره راه و شهرسازی، شبکه بهداشت و بسیاری از ادارات موظف هستند در زمینه گردشگری ورود پیدا کنند تا پذیرایی از مسافران نوروزی به بهترین شکل انجام بگیرد. برای مثال ناوگان هوایی باید آمادگی پروازهای فوق العاده را داشته باشد. خدمات رسانی برون شهری نیز امری است که باید در ایام نوروز به آن توجه شود، همین طور از شهرداری انتظار می رود با نصب تابلوهایی، اماکن اقامتی مجاز را به مسافرین اعلام کند.

دبیر جامعه هتل داران و مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هیچ خانه و ویلای مجازی در شهر یاسوج نداریم و از مسافران محترم نوروزی درخواست می کنیم صرفا از اماکن مجاز استفاده کنند زیرا کسانی که با تابلوهای ویلا یا خانه اجاره ای کنار خیابان‌ها ایستاده اند تحت هیچ عنوان زیر نظر جامعه هتل داران و مراکز اقامتی نیستند و مسئولیتی در قبال آنها نداریم.

آزادی با بیان اینکه قیمت اسکان در مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰درصد از سایر استان ها کمتر است، بیان کرد: تفاوت قیمت اسکان در مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها تفاوت فاحشی است و هتل‌ها و مراکز بومی گردی استان قیمت‌های بسیار مناسبی دارند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: