« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
در گفتگوی اختصاصی سرکار خانم شهلا خوشبخت نامزد انتخابات حوزه انتخابیه تویسرکان با آوای رودکوف عنوان شد:
سرکار خانم شهلا خوشبخت کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تویسرکان؛ در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف، برنامه‌های خود برای نمایندگی در مجلسی شورای اسلامی را تشریح کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار است در این هفته برگزار و از بین داوطلبان ورود به این مجالس، تعداد مشخصی با رای ملت روانه این دو مجلس مهم و اساسی در کشور شوند.

از مدیران قوی و تلاشگر حمایت خواهم کرد/دخالت نمایندگان در انتصابات یعنی سهم خواهی و استفاده از رانت/ تحت تاثیر پول پاشی ها و سفره انداختن رای نفروشیم

بر همین اساس آوای رودکوف در راستای انتخاب اصلح و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به انتخاب اصلح، تلاش داشت با گفتگو و دریافت و ارائه برنامه‌های داوطلبان این دوره، نقش خود را به عنوان رسانه جریان‌ساز ایفا کند و در همین زمینه باب گفتگو در این پایگاه خبری برای تمام کاندیداها وجود دارد.

در همین راستا در ادامه برنامه‌های شور انتخابات دفتر آوای رودکوف ،میزبان سرکار خانم شهلا خوشبخت از حوزه انتخابیه تویسرکان بود.

خودتان بیشتر معرفی کنید
من شهلا خوشبخت هستم، کارشناس مترجمی زبان انگلیسی و کارشناس ارشد بازرگانی بین الملل دارای 22 سال سابقه کار اجرایی بعنوان کارشناس یکی از شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون در زمینه های واردات و صادرات، مشاور طرح های اقتصادی کارآفرینی و طرح های توجیهی اقتصادی، عضو کار گروه زنان و خانواده امور بانوان استانداری همدان، مشاور امور بانوان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماع استان و مشاور بانوان کارآفرین.

انگیزه شما برای حضور در انتخابات چیست؟
آنچه باعث حضور بنده در این عرصه شد رایزنی برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات و تولیدات شهرستان تویسرکان در کشور سوریه در زمان قبل از کرونا بود که بنا شد با هزینه رایگان غرفه های نمایشگاه و محل اسکان شرکت کنندگان، این نماشگاه را در زمان فرمانداری آقای حسینی برگزار کنیم که مورد استقبال ایشان قرار گرفت و بنا شد در شورای اداری شهرستان مطرح نمایند، بعد از چند روز پیگری کم کم احساس کردیم با وجود اعلام آمادگی فرماندار اما کا اصلا پیش نمی رود و ظاهرا شخص یا اشخاصی تمایل به انجام کار ندارند! از همانجا متوجه شدم که اگر قرار است برای این شهرستان گامی برداشته شود باید مسولیت داشت تا بتوان موانع را رفع کرد و مافیای پشت پرده را کنار زد.

به همین دلیل به مطالعه امکان سنجی داشته های شهرستان و موانع پیش رفت آن پرداختم و نظام مسائل استان و شهرستان را مستندتا احصا نمودیم که با مشورت کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف، راهکارهای عملی و قابل اجرا با امکانات موجود مشخص گردید.

به عنوان یک نامزد انتخابات چه تفاوت رویکردی با جناح های سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس دارید و ماموریت خود را برای ورود در مجلس چه می دانید؟

اگر منظور از جناح های سیاسی احزابی باشند که مقطعی و صرفا در زمان انتخابات فعالیت ندارند، می توانند منشاء خیر، مطالبه گری و ایجاد تحرک شوند اما اگر احزاب خلق الساعه که ایام انتخابات پیدا می شوند و دنبال رانت هستند تعامل و تمایلی به همکاری نداریم.

با تشکر از تمام مسئولین شهرستان از گذشته تا بحال، معتقدم حق شهرستان از آنچه باید دریافت می شده، ادا نگردیده و به همین دلیل در زمینه های مختلف عقب ماندگی های زیادی را مردم لمس می کنند که گرفتن حق شهرستان نه به قانون جدید نیاز دارد و نه یقه گیری های آنچنانی! باید با توجه به آمایش سرزمینی و برش استانی و شهرستانی حقوق شهرستان گرفته شود و این امر کاملا امکان پذیر است.

در کنار گرفتن حق شهرستان، باید در مدیران استانی و شهرستانی تحرک ایجاد شود تا بتوانند زیر مجموعه و جامعه هدف خود را بالا بیاورند؛ در این مورد خاص در صورت اطمینان همشهریان به حقیر، از مدیران قوی و تلاشگر کاملا حمایت خواهم کرد و برای مدیرانی که نتوانند سرعت خود را افزایش دهند برای خدمت در شهر و استانی دیگر آرزوی موفقیت داریم! ما نمی توانیم شهرستان و مردم خوبمان را لنگ مدیر ضعیف کنیم.

در کنار تصویب طرح ها و لوایح در دست اقدام و اجرایی نمودن آنها مثل تیدیل وضعیت کارکنان دولت و نیروهای شرکتی که به نظر بنده ناقص است و باید اصلاحیه بخورد، حدود 12 هزار قانون داریم که یک سوم آنها اضافه یا مانع تحرک هستند که باید تنقیح و بازنگر و بسیاری از آنها حذف شوند.

در صورت ورود به مجلس، کدام کمیسیون را برای عضویت انتخاب می‌کنید ؟

با توجه به رشته تخصصی و تجربه کاری که مکمل یکدیگر هستند و همچنین بحث اشتغال و مسائل اجتماعی حاکم بر شهرستان، ترجیح اولیه بنده عضویت در کمیسیون اجتماعی و در اولویت دوم، کمیسیون بازرگانی است.

نظرتان در باره دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها چیست؟

ترجمه ساده دخالت نمایندگان در انتصابات یعنی سهم خواهی و استفاده از رانت که منجر به پائین آمدن جایگاه قوه مقننه خواهد شد، زیرا نماینده دیگر نخواهد توانست از حق نظارتی خود استفاده کند؛ پس دخالت در انتصابات هرگز، نظارت بر عملکرد مدیران، با قدرت !

آیا آمادگی برای حضور در دانشگاه ها و مناظره با دانشجو یان دارید؟

بله، باعث افتخار بنده است که در جمع قشر فرهیخته دانشگاهی حاضر شوم؛ البته برای گفتگو با همشهریان عزیز در مناظرات تلوزیونی هم اعلام آمادگی کرده بودم اما متاسفانه دعوت نشدم!

چه پیامی برای مردم دارید؟

یک جمله ای را زیاد در فضای مجازی می بینیم که هر گاه در جبهه راهتان را گم کردید ببینید دشمن کجا را می زند، آنجا منطقه خودی است؛ عزیزان! وقتی می بینید دشمنان این آب و خاک مدام تشویق به عدم حضور در انتخابات می کنند پس یقین بدانیم که رای ما تاثیر گذاراست؛ در وحله بعد بین خود و خدای خود عهد ببندیم که به دور از جناح گرایی، طایفه بازی و تحت تاثیر پول پاشی ها و سفره انداختن رای نفروشیم و بدانیم آنانکه اینگونه خرج می کنند می خواهند چندین برابرش را به دست آورند، پس با تحقیق و اطمینان قلبی رای بدهیم.

در خاتمه عرایضم، از وقتی که گذاشتید و امکان صحبت با همشهریانم را فراهم کردید سپاسگزارم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
0
تویسرکان چه ربطی به ........
مدیر پایگاه

آوای رودکوف یه سایت کشوری هست و رتبه 53 کل کشور را دارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: