« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۶۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
سیاسی؛
جناب نماینده خواستم به شما یادآوری کنم تا در نطق بعدی و با لفاظی خود را متعلق به مردم معرفی نکنید؛ چون این مردم دیگر شما را نماینده خود نمی‌دانند و شما را نمی‌خواهند و با فریادشان، با رفتارشان و با اعتراضاتشان جواب شما را دادند همانطوری که این مدت تجربه کردید و هر جایی که رفتید به درِ بسته خوردید و برگشتید.

جناب نماینده؛ این دم انتخابات به فکر مردم افتادید؛ شما متعلق به کدام دسته از مردم هستید

پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف- سید جعفر مسروری :

قُل لَنْ یُصیبَنا اِلاّ ما کَتَبَ اللهُ لَنا هُوَ مَوْلنا وَ عَلَی اللهِ فَلْیَتَوَّکَّلِ الْمُؤمِنُون (سوره توبه – آیه 51)

بگو هرگز چیزی برای ما اتفاق نمی‌افتد مگر آن‌چه را خدا مقدر کرده باشد. اوست صاحب اختیار ما و مومنان فقط و فقط بر خدا توکل می‌کنند.

شیپور انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی به صدا درآمد و ماراتن نفس‌گیر آن از شب گذشته در سراسر کشور آغاز شد. انتخابات، یکی از مهمترین شاخصه‌های دموکراسی و تعیین سرنوشت مردم با انتخاب و تشخیص خودِ مردم است و از این لحاظ، اهمیت بسزایی دارد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه به دلیل بافت عشیره‌ای و زندگی عشایری و رسومات اصیل ایلیاتی، همیشه حساسیت زیادی برای مردم داشت و مسائل سیاسی و مباحث انتخاباتی از گذشته تاکنون، بخشی از زندگی روزمره مردم شده است.

سید محمد موحد نماینده ادوار کهگیلویه و یکی از کاندیداهای این دوره، اولین نطق انتخاباتی‌اش را در یک روز تعطیل در حالی شهر دهدشت برگزار کرد که استقبال آنچنانی از او نشده بود و همین عدم استقبال مردم از موحد در روزی که لیدرها و حامیانش از چند روز قبل تمام توان خود را بکار بسته بودند تا جمعیت زیادی را به ورزشگاه دهدشت بکشانند، در واقع تمام معادلات سیاسی طیف عزت‌مداران را بهم زد و محمد موحد اولین نه کوبنده را از مردم حوزه مرکزی کهگیلویه شنید.

موحد در سخنرانی خود در دهدشت گفت موحد مال این مردم است و به مردم تعلق دارد! اما جناب آقا، اینطور که میگویید، نیست؟ که اگر شما متعلق به این مردم بودید الان این چنین هراسان نبودید! و به هر جایی که می‌رفتید به بدترین شکل ممکن از شما استقبال نمی‌کردند!

جناب نماینده! چطور هر ۴ سال یکبار فقط در ایام انتخابات، خود را متعلق به مردم میدانید و در بقیه ایام سال، اصلآ حوزه انتخابیه را به رسمیت نمیشناسید؟ همان مردمی که ۲۴ سال مثل یک نرده‌بان از آنان بالا رفتید و هرآنچه که خواستید سرِشان آوردید؟ همان مردمی که در سرمای شب‌های زمستان، زنان و دخترانش برای شِندرغاز به فله‌ای و کارگری در دشت‌های قرمزرنگ مزارع گوجه لیشتر و امامزاده جعفر کارگری می‌کنند.

راستی جناب نماینده، حتما اطلاع دارید که فقط طی دوماه گذشته چند نوجوان دختر و بچه خود را به دار آویختند و خانواده‌هایشان را عزادار کردند؟ از کدام درد نگفته و زخم‌های تاول‌زده برایت بنگارم شاید در محکمه‌ی وجدانت کمی به خود بیایید و دست از سر مردم بردارید.

میدانی شما متعلق به کدام مردم هستید؟ شما متعلق به همان تعداد پیمانکاری هستید که در تمام این سالها همانند زالو شیره جان مردم را مکیدند و شکم‌هایشان را فربه کرده و هر روز پول‌های بیشتری به جیب می‌زنند تا به وقتش در موسم انتخابات اندکی از آن را هزینه کنند. شما متعلق به همان چند نفری هستید که از پول بیت‌المال حقوق می‌گیرند اما در فضای مجازی چماق‌داری می‌کنند و با اسامی فیک، کارشان تخریب و تهمت‌زدن به دیگران و انجام اعمال ناشایست برای مقابله با منتقدان شما است.

جناب نماینده؛ شما متعلق به همین تعداد اندک افرادی هستید که الان کنارتان هستند و هر کدام هم با برنامه و برای استفاده شخصی و به قصد و هدفی تا الان کنار شما باقی ماندند و کافی است فردا روزی بازنده انتخابات شوید آن روز همین تعداد اندک هم را ندارید. ۲۲ بهمن ماه سال ۹۶ در مصلی نماز جمعه دهدشت را به یاد دارید؟ آن روزی که نماینده مردم نبودید، یادتان است هیچکسی کنار شما نبود و به تنهایی در گوشه‌ای نشسته بودید و نظاره‌گر مردمی بودید که دور سردار هاشمی جمع شده بودند و تمام خبرنگاران و عکاسان چپ و راست از هاشمی پور عکس می‌گرفتند و باوجود شلوغی مصلی اما جمعیت زیادی دور هاشمی پور بود.

جناب موحد؛ چطور خود را متعلق به مردم میدانید اما در هیچ جلسه‌ای حاضر به پاسخگویی و تشریح عملکردت به مردم نیستی؟ چرا جهت پاسخگویی به دانشجویان به دعوت بسیج دانشجویی پاسخ ندادی و به جمع دانشجویی اعتنا نکردی؟ چرا در دقایق پایانی از حضور در مناظرات رسمی صداوسیما خودداری کردید؟ چرا حاضر نیستید پاسخگوی عملکرد همین چندسال اخیر مردمی باشید که سال ۹۸ به شما رأی دادند؟

آیا میدانی رأی حق‌الناس است و تا قیام قیامت حق‌الناس بر گردن توست؟ با اینهمه چطوری و بر چه اساسی و با کدام معیار و منطق خودتان را متعلق به مردم می‌دانید؟!!!

خواستم این را به شما یادآوری کنم تا در نطق بعدی و با لفاظی خود را متعلق به مردم معرفی نکنید؛ چون این مردم دیگر شما را نماینده خود نمی‌دانند و شما را نمی‌خواهند و با فریادشان، با رفتارشان و با اعتراضاتشان جواب شما را دادند همانطوری که این مدت تجربه کردید و در جاهایی که رفتید به درِ بسته خوردید و برگشتید.

آنچه که خواندید از سری یادداشت های ارسالی مخاطبین این پایگاه خبری است و انتشار آن به معنای تائید تمام یا بخشی از آن نیست. شما هم می‌توانید با ارسال مطلب خود، این یادداشت را تایید کرده و یا نقد کنید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
احد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
1
0
سلام جناب بدری
حداقل در راستای رسالت رسانه ای که دارید از همه کاندیدا ها و میتینگ های انتخاباتی در سایتتون استفاده کنید، موحد هم کاندیدا هست، مطالب برعلیه را بیشتر برجسته میکنید.
.....................................................................................................................
پاسخ آوای رودکوف:
با تشکر از حضرتعالی به استحضار می رساند که مطالب منتشره ؛ برای این پایگاه خبری آرسال می شوند و خبرنگاران ما در سطح استان بعد از دریافت یاداشتها و تحلیل های انتخاباتی اقدام به انتشار می کنند. ما امادگی کامل برای نشر کلیه یاداشتهای انتخاباتی از هر کدام از نامزدهای محترم استان را داریم ضمنا تا کنون فقط یک مورد ار حجت الاسلام موحد به شرح زیر واصل شذه که منتشر نموده ایم.با تشکر مجدد
ریحان السادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
1
سایت کشوری آوای رودکوف در بین تمام سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد، تنها رسانه ای است که هم خبرنگاران حرفه ای دارد و هم تنها سایت استانی است که در راستای رسالت روزنامه نگاری حرکت می‌کند. نه مثل بقیه سایتهای خبری از جمله راک نیوز که موحد نیوز شده و ... که فقط پول میگیره و تخریب میکنه. پس شرم کنید شرافت داشته باشید حقیقت را بگویید.
یک فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
1
از جناب مسروری که تاکنون در راستای مطالبات مردم و دفاع از حق مردم قلم زده تشکر میکنم. به امید شکست افراد معلوم الحال که شهرستان را ۲۴ سال به عقب بردن
پوکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
0
نماینده کهگیلویه آن قدر عملکرد بدی داشت که از یک زلزله ۸ ریشتری هم بیشتر بود. به امید خدا این دور دیگه برای همیشه از صفحه سیاسی حذف می شود
دانشجوی شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
1
موحد عملکردی نداره کاری نکرده که الان بخواهد آن را بیان کند. شک نکنید اگر موحد برای حوزه انتخابیه تا الان کاری کرده بود الان تیم چماق دارش گوش فلک را کر کرده بودن اما از آنجایی که هیچ کاری بجز آزادکردن خلافکاران و زد و بند با آنها نداشته برای همین است که جرأت ندارد در جایی پاسخگوی عملکردش باشد. خودش خوب می‌داند که هیچ چیزی برای گفتن ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
0
کسی که تمام عمرش فقط دروغ گفت، فریب داد، برای رضای خدا حرکت نکرد، تنها به فکر خودش و خانوادش بود، بدنبال پر کردن جیب خودش بود، دنبال تفریحات لاکچری بود خب الان باید دروغ بگوید چون سودش در دروغگویی است، دغل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: