« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
سیاسی؛
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فاصله طبقاتی ریشه نظام جامعه ما را‌ زده است. طبقه متوسط به پایین ما کمرش شکسته است. دو طرح را ارائه بدهید که واقعاً به مردم شهر ما کمک شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،نادر منتظریان با اشاره به سخن آقای روشنفکر در خصوص دستمال کثیف، اظهار کرد: اگر آقای روشنفکر و یا هر کس دیگر توانست یک فساد در طول این چهل ساله از من بگیرد هر طور که خواست تصمیم بگیرد.

منتظریان خطاب به روشنفکر: خودت را غرق اخبار و اطلاعات انحرافی که در اختیارداری نکن / منتظریان خطاب به بهرامی: کمیسیون توافقات را به چه منظور شما تشکیل دادید و چه منفعتی برای مردم متوسط به پایین داشته است / نباید منافع عمومی مردم را فدا و قربانی طبقه خاص بکنیم که پشت سر ما بچرخند و بخواهند کار‌هایی انجام بدهند / سر ورزش در شهرداری یاسوج بریده شد

منتظریان تأکید کرد: روی عملکرد شخصی و حقیقی‌ایشان درخواست مناظره به مدت یک ساعت در صدا و سیما در حضور مردم دارم و هر چه هم داری در حضور این مردم اعلام کن.

وی خطاب به روشنفکر گفت: خودت را غرق اخبار و اطلاعات انحرافی که در اختیارداری نکن.

ایشان در ادامه نیز تلنگری به محمد بهرامی نیز زد و گفت: یک ساعت درخواست مناظره در تلویزیون با حضرتعالی را دارم تا  روی عملکرد‌ها ؛ توانایی‌ها و تخصص‌ها بحث کنیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما فردی هستی که حرف از  علم و عمل و تخصص می زنید امروز فاصله طبقاتی ریشه نظام اداری و جامعه ما را‌ زده است. طبقه متوسط به پایین ما کمرش شکسته است. دو طرح را ارائه بدهید که واقعاً به مردم شهر ما کمک شده باشد.

وی افرود : کمیسیون توافقات را به چه منظور شما تشکیل دادید و چه منفعتی برای مردم متوسط به پایین ما داشته است.

منتظریان تصریح کرد: من منکر این نیستم که مردم به حقوق‌شان برسند‌. اما یک فرآیندی را باید طی بکنند. نباید منافع عمومی مردم را فدا و قربانی طبقه خاص بکنیم که پشت سر ما بچرخند و بخواهند کار‌هایی انجام بدهند. شما بحث ورزش را به عنوان نقطه قوت مطرح کردید اما شهردار‌هایی که بعداً بودند بیایند صحبت کنند که پاشنه آشیل شهرداری، تیم ورزش شد‌.

وی عنوان کرد: چه فساد‌هایی در آن قرارداد‌های میلیاردی انجام شد، چند نفرشان بومی بودند‌.

من معتقدم سر ورزش ما آنجا بریده شد. چه اسپانسری این تیم داشت. چرا سرمایه‌های عمومی را هزینه این کار‌ها بکنیم.

چرا آبشاری که عروس طلایی این کشور بود تمام فرصت‌ها را از بین بردید‌.

در این شهر‌های بزرگ برای خودشان آب می‌آوردند و آبشار درست می‌کنند‌. آبشار ما را از آنجا از بین برده‌اید، املاک را از بین برده‌اید.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: