« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
با حضور دادستان مرکز استان ؛ اصحاب رسانه و جمعی از مالباختگان انجام شد؛
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شهرستان لنده بدانند دادستانی به عنوان مدعی العموم تلاش خود را برای حفظ سرمایه مردم انجام می‌دهد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان عصر روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران و جمعی از مالباختگان آخرین جزئیات پرونده صندوق های سرمایه گذاری خانگی در بهمئی و لنده را تشریح کرد.

سید علی ملک حسینی در این گفتگوی خبری با بیان اینکه مدیون حمایتها و همراهی مردم هستیم از آنها خواست تا با خویشتنداری و تحمل بیشتر دستگاه قضا را در این پرونده کثیر شاکی همراهی نمایند.

سید علی ملک حسینی اظهار داشت:مردم شهرستان لنده بدانند دادستانی به عنوان مدعی العموم تلاش خود را برای حفظ سرمایه مردم انجام می‌دهد. 

وی افزود: در پرونده شرکت نیکو نیاز گندمزار بیش از 30 ملک مسکونی و تجاری که عمدتا در یاسوج می باشند توقیف و عملیات مزایده آنان در دستور کار قرار گرفته است که تا امروز حتی یک نفر مشتری به دلیل رکود بازار مسکن پیدا نشد و به همین خاطر تا کنون نتوانستیم به مبالغی دست پیدا کنیم که قابل تقسیم بین مالباختگان باشد.

مشروح سخنان مدعی العموم استان را در فیلم زیر مشاهده بفرمایید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: