« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
حیات لایقی‌پور با کد انتخاباتی ۹۳۹ فرهنگی با سابقه و چهره‌ای جوان و تحصیلکرده با شناسنامه اصلاح طلبی به نمایندگی از جوانان بی‌ادعا و زخم خورده سیاست‌های کهنه و فرسوده، در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان ثبت‌نام کرد.

چهره فعال رسانه ای جوان و خوشنام انتخابات شیراز و زرقان را بهتر بشناسیم

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در روزهایی که افراد زیادی از تیپ‌ها و شخصیت‌های سیاسی فرهنگی و دانشگاهی استان فارس با داشتن روابط متعدد قومیتی و بهره‌گیری از روش‌های سنتی و رایزنی با بزرگان طوایف و دادن وعده‌های سنگین و رنگین به افراد و لیدرها و حتی اشتغالزایی فرزندان و بستگان چهره‌های سرشناس به نوعی تلاش می‌کنند تا به عنوان داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی نام و نشان خود را بر سر زبان‌ها بیندازند و سبد رأی برای خود دست و پا کنند، اما یک چهره جوان و خوشنام و یک فرهنگی با سابقه آموزش و پرورش و یک شخصیت علمی و فعال رسانه‌ای، آرام و مـــتین و بدور از هرگونه هیاهو و جنجال‌های تبلیغاتی، به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه شیراز و زرقان ثبت‌نام کرد.

حیات لایقی‌پور با کد انتخاباتی ۹۳۹ فرهنگی با سابقه و چهره‌ای جوان و تحصیلکرده با شناسنامه اصلاح طلبی به نمایندگی از جوانان بی‌ادعا و زخم خورده سیاست‌های کهنه و فرسوده، در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان ثبت‌نام کرد.

لایقی پور در حوزه کاری خود دارای کارنامه درخشان و رزومه بسیار خوبی است و طی مدت ۲۴ سال سابقه اداری، آموزشی و اجرایی و ۲۰ سال سابقه مستمر رسانه ای و خبرنگاری و کارآفرین فعال در حوزه اشتغال بانوان، همیشه توانمند و پای کار بود و همین شد که با انگیزه و سابقه درخشان خود و با برنامه‌ها و ایده‌های ناب در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی قدم در مسیر پر تلاطم نماینده مردم بودن گذاشته است.

حیات لایقی پور بدون از هرگونه تشریفات خاص این روزها که اغلب کاندیداها سوار بر خودروهای چند میلیارد تومانی خارجی و کت و شلوارهای اتوکشیده گرانقیمت در حلقه‌ای از افراد ثروتمند و با بدرقه خودروهای لوکس آسفالت خیابان‌های شهرها و روستاها را طی می‌کنند، با چهره‌ای خندان در نقاط مختلف حضور پیدا می‌کند و برنامه‌هایش را بصورت چهره به چهره به مردم بیان می‌کند.

لایقی پور برخلاف روش‌های غلط برخی از کاندیداها که حتی در نظر مردم هم ناپسند است، هیچگاه با لشکری از حامیان و همراهانش در مراسمات سوگواری و فاتحه خوانی به دنبال جذب رای نیست. لایقی پور جوان است و به شدت دغدغه مند مسائل جوانان و با جدیت خاصی از جوانان حمایت می کند و شرایط و حال و روز امروز مردم را خوب می‌فهمد و اعتقاد دارد که هر فردی شایسته‌تر است، توسط مردم و با دخالت مستقیم همین مردم انتخاب می‌شود.

حیات لایقی پور رزومه بسیار خوبی دارد. وی نویسنده و پژوهشگری است که در زمینه آسیب های اجتماعی، اشتغال و مشاوره های شغلی جوانان فعالیت دارد و تاکنون بیش از 35 کتاب و مقاله علمی ـ پژوهشی تألیف نمود و هم اکنون عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ، عضو انجمن مشاوران کشور ، انجمن روانشناسی ایران ، انجمن نویسندگان ، خبرنگاران و عکاسان کشور ، عضو مجمع فعالان زیست محیطی کشور ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی وفاق سبز و عضو سامانه جامع رسانه های کشور و انجمن خانه مطبوعات است.

همچنین معاونت پرورشی و فرهنگی، کارشناس مشاوره، کارشناس فرهنگی هنری، روابط عمومی آموزش و پرورش ، ۲۴ سال سابقه آموزشی و اجرایی و مدیریت مدارس، ریاست هیئت کوهنوردی، بخشی دیگر از رزومه و کارنامه پر بار این جوان خوشفکر و متعهد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: