« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
به قلم : مهران پریزان؛
مگر نمیدانید تمام مجریان انتخابات قطعا به یک کاندیدا رای میدهند و سازکار چندوجهی نظارتی از قوه‌های تقنینی و مجریه فیلتراسیونی مدقن برای مقابله با قانقاریای فساد در انتخابات فراهم کرده اند.

پایگاه خبری آوای رودکوف-مهران پریزان:جناب حاج منتظریان عزیزم ناقلان اخبار نقل کرده اند حضرتعالی به نشانه‌ی تعرض یا شاید تعجب و چه بسا تحصن در استانداری حاضر شده‌اید و از نگرانی پیرامون سلامت انتخابات به سبب چینش ناامن یکطرفه سخن به میان آورده اید.

جناب حاج نادر منتظریان زخزان بی‌خبرت میبینم

هرچه داری در دل از مکرو رموز
نزد ما پیدا بود مانندروز
گرچه پوشیمش زبنده پروری
تو چرا رسوایی از حد میبری

جناب نادر منتظریان زیر سوال بردن سلامت انتخابات اولین بار از طرف سرویسهای بیگانه و برای ایجاد تشکیک در اذهان عمومی طرح گردید و پس از ان فرد یا افرادی در مسیر طراحیِ باطل «شبه انتخابات» بصورت سازماندهی شده یا ناآگاهانه گام برداشتند . مگر نمیدانید تمام مجریان انتخابات قطعا به یک کاندیدا رای میدهند و سازکار چندوجهی نظارتی از قوه‌های تقنینی و مجریه فیلتراسیونی مدقن برای مقابله با قانقاریای فساد در انتخابات فراهم کرده اند.

از چه روی اینگونه بنیانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با شنیع‌ترین و سخیف‌ترین و بی اساس‌ترین اتهامات سیاسی به لوث وجود امراض انتخاباتی مشبه میکنید.

مگر نمیدانید خط قرمز رهبری و انقلابیون دلداده‌ی خمینی ایجاد شبهه در سلامت انتخابات است تا جایی که پیر فرزانه‌ی انقلاب فرموده اند«متأسّفانه یکی از عادتهای بدی که بعضی در داخل دارند، این است که دائماً در سلامت انتخابات در هر دوره‌ای خدشه کنند. از قبل از انتخابات مکرّر دَم بزنند از تقلّب، از دغدغه، از اینکه چنین بشود، چنان بشود؛ این کار غلطی است. چرا انسان بایستی این را خدشه‌دار بکند با دغدغه‌های بیخود و دروغین که مبادا [تخلّفی بشود]. خب، معلوم است؛ اجازه داده نمیشود؛ مراقبتهای شدید انجام میگیرد. یکی از بزرگ‌ترین برکات وجود شورای نگهبان همین است که مراقبند؛ مراقب خطا و اشتباهند و اجازه نمیدهند تخلّفی انجام بگیرد؛ دیگر دستگاه‌ها هم همین‌جور.»

جناب منتظریان شنیدید و خواندید که رهبر انقلاب فرموده اند هر ادعایی حول سلامت انتخابات باطل محض است . من بعنوان یک جوان انقلابی دوست دارم به شما رای دهم اما گفتمان شما با موازین اخلاقی و انقلابی ما فرسنگها فاصله دارد ؛ خدشه در انتخابات در گفتمان انقلابیون مذموم و باطل است و خدشه کنندگان به سلامت انتخابات در کیش ولایت‌مداران ولو با ریش و تسبیح هم تقبیح میشوند.

کلام اخر :

انچه امروز برخی را به ستوه اورده «فقر»نیست بل استانداردهای دوگانه در برخورد با موضوعات یکسان است .

سربازان امام خامنه ای نمرده‌اند که عده ای در روز روشن به سبب ناحیه‌ی امن پوشالی که برای خود ساخته‌اند به تمام ریشه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تهمت بزنند و جمهور را به بیراهه‌های شک و تردید حومه‌ی «انتخابات» رهنمون کنند.

از انقلابیون راستین خط ولایت و نهادهای نظارتی و امنیتی تقاضامندم « قلع و قمع » کنید تا تخم این بدعت‌ها و قبح‌شکنی‌ها در بویراحمد‌ِ ولایت مدار رشد نکند.

«والسلام »

مطلبی کهمی خوانید  از سری یادداشت‌هایی مخاطبین این پایگاه خبری است و انتشار آن به معنای تائید تمام یا بخشی از آن نیست. شما هم می‌توانید با ارسال مطلب خود این یادداشت را تایید یا نقد کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: