« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج؛
رئیس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: در همین روزهای سالگرد پیروزی انقلاب حماسه بزرگ دیگری در پیش است و مردم حماسه دیگری را در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای رقم خواهند زد؛ مردم به معنای واقعی ولی نعمتان انقلاب هستند و جمهوری اسلامی یعنی همین حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه‌ها‌.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج گفت: در همین ابتدای سخن از حضور ملت شریف ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج که همگام و همدوش با ملت ایران انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری را گرامی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

جمهوری اسلامی یعنی همین حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه‌ها‌

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با تبریک آغاز چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر امسال با روزهای پر خیر و برکت رجب و ماه شعبان مصادف بود، انقلابی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ نه بزرگی به استبداد و استکبار گفت و ملتی را از تحقیر و ذلت به اوج عزت و آقایی رساند.

وی ادامه داد: بعد از ۴۵ سال که از عمر این انقلاب سپری می‌شود از شعارهای مردم می‌فهمیم که انقلاب همچنان زنده و پویا و برخواسته از اعماق جان مردم است. 

این مسئول ادامه داد: استکبار و استبداد در زمان طاغوت به دنبال جدایی دین از سیاست و خارج دین از زندگی مردم بودند اما مردم آن دوران که خواهان استقلال و نهی وابستگی به استبداد به ویژه در حوزه سیاسی بودند علیه رژیم و استکبار و وابستگی به بیگانگان قیام کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی افزود: مردم خواهان این بودند که خود برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند و هیچ گونه وابستگی به بیگانگان نداشته باشند و بتواند سرنوشت و مقدرات کشور را رقم بزند و آزادانه هرکسی را بخواهد بر مسند قدرت بنشانند که به فضل الهی این مهم تحقق یافت.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا انتخابات را از مصداق آزادی و مردم سالاری دانست و گفت: از همه مهمتر جمهوری اسلامی بود، جمهوری اسلامی یکی از ارکان‌ بزرگ منظومه فکری امام مجاهد ما (ره) است و جمهوری اسلامی آنقدر دستاورد بزرگی است که مترادف با انقلاب اسلامی شده است‌

وی ادامه داد: شما مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد یکبار دیگر نشان دادید علی‌رغم تبلیغات مسموم دشمنان که خواهان این بودند که مردم از انقلاب و آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند در صحنه هستید و باید به دشمنان گفت شتر در خواب ببیند پنبه دانه.

وی بیان کرد:آنها حتی نمی خواهند این حضور و شور و شکوه مردم را ببیند اما همه می‌دانند این شکوه حضور یعنی حفظ ارزش‌ها و تاکید بر استمرار جمهوری اسلامی ایران.

این مسئول عنوان کرد: در همین روزهای سالگرد پیروزی انقلاب حماسه بزرگ دیگری در پیش است و مردم حماسه دیگری را در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای رقم خواهند زد.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه مردم تعیین کننده و صاحبان اصلی این انقلاب هستند، گفت: مردم به معنای واقعی ولی نعمتان انقلاب هستند و جمهوری اسلامی یعنی همین حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه‌ها‌.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر ماه رجب فرمودند امام(ره) این فجر آفرین دوران ما در مقابل راهبرد دشمن که خارج کردن مردم از صحنه‌ها بود با سخنرانی و نوشته‌ مردم را به حضور در صحنه انقلاب فرا می‌خواند و همین مردم انقلاب کردند و توطئه های دشمن را با ضربات مهلک خنثی ساختند.

وی به مصداق دیگری از حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اشاره و عنوان کرد: همین مردم در جنگ هشت ساله برابر توطئه دشمن ایستادند، بعد از جنگ هم در مقابل انواع و اقسام توطئه و دسیسه مقاومت کردند، فتنه ۸۸ و سایر فتنه‌ها را خنثی و حماسه ۹ دی خلق کردند و همیشه حماسه‌آفرین هستند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: اگر چه عده‌ای در برابر تحریم دشمن کمر خم کردند اما رئیس جمهور در دولت سیزدهم اعلام کرد برای رفع مشکلات دستمان را جلوی دشمنان دراز نمی کنیم با توان داخلی به پیش خواهیم رفت.

وی حضور مردم در انتخابات پیش‌رو را سرنوشت ساز خواند و افزود: هر رای شما یک تیر به قلب دشمنان است، بار دیگر با حضور باشکوه خود دشمنان را ناکام می‌گذاریم لذا باید قدرشناس این ملت بود و خدا را برای این حضور آنها شکرگذار بود.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه مردم همواره با اهداء جان و مال خود مقابل دشمنان و حربه‌های آنها ایستادگی کردند، گفت: این حضور باشکوه مردم یک پیام به مسئولان دارد و اینکه مردم بصیرت دارند و آگاه هستند و از کمبودها گلایه نمی‌کنند اما از تصمیمات غلط و عدم توجه به مشکلات گلایه‌مند هستند.

 رئیس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: قدرشناسی مسئولان از حضور مردم است که همه توان را صرف رفع مشکلات مردم و رفاه آنها کنند و از هیچ تلاشی برای رفاه آنها دریغ نکنند، امیدوارم مسئولان استان با حمایت‌های دولت جهادی سیزدهم با اتخاذ تصمیمات صحیح و ارائه برنامه‌های کوتاه مدت گامی برای رفع مشکلات مردم بردارند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: