« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
سیاسی؛
به مناسبت ۲۲بهمن و در جهت حضور پرشور مردم لنده در راهپیمایی ۲۲بهمن فرماندار لنده با انتشار بیانیه ای مردم را به حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف: به مناسبت ۲۲بهمن و در جهت حضور پرشور مردم لنده در راهپیمایی ۲۲بهمن فرماندار لنده با انتشار بیانیه ای مردم را به حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش آوای رودکوف و به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنده؛ در متن این بیانیه آمده است:

بیانیه فرماندار لنده و دعوت مردم شهرستان لنده به حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم

بهمن یادآور حماسه بزرگ، ایثار عظیم و حرکت خروشان ملتی خداجو در راه رسیدن به اهداف والای خود که همانا ظلم ستیزی و استکبارستیزی ،عزت ملی، استقلال و آزادی است؛ می باشد.

ملتی که فرهنگ ایثار و شهادت در نهان جانشان پرورانده شده بود و با رهبری پیامبرگونه امام امت، خمینی کبیر در مقابل رژیم منحوس پهلوی و ایادی غرب ایستادند و حرکتی هدفدار و سنجیده و پیوسته به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی را شروع کرده اند.

اکنون در چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده اما دشمنان قسم خورده ایران عزیز هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه های پیچیده تری سعی در خدشه دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند، حفظ دستاورهای چهل و شش ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی یک وظیفه همگانی است و بر همه ما فرض است تا جهت تقویت روحیه وحدت ملی که رمز پیروزی است پا به پای هم در راهپیمایی 22بهمن شرکت کنیم.

از مردم غیور، شهیدپرور، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان لنده بار دیگر دعوت می نماییم با حضور حماسی، انقلابی و پرشور و دشمن‌شکن خود در صحنه و نمایش حماسه حضور و وحدت ملی که موجب یاس دشمنان ملت در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن می گردد بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مدظلّه العالی »ادامه دهنده حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشند.

جلال دانش - فرماندار

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: