« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
گزارشی از دنا ؛
دهستان توتنده و روستای گندی خوری در بخش مرکزی شهرستان دنا قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دهستان توتنده و روستای گندی خوری در بخش مرکزی شهرستان دنا، مردمانی دلیر و ولایتمدار با جمعیتی بالغ بر ۸۵۰ خانوار، زادگاه و خواستگاه بزرگ مردان و شیر زنانی که قبل از انقلاب اسلامی در نبرد تاریخی پاسگاه توتنده و در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، تقدیم ۱۶ شهید گلگون کفن به نظام مقدس جمهوری اسلامی که در نوع خود در شهرستان دنا بی نظیر است نشان اوج وفاداری این مردمان به آرمان های حضرت امام راحل ره است.

توتنده، گندی خوری و رنج سالها بی آبی

بیش از ۴ دهه از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و هر بار مردم این منطقه در انتظار داشتن حداقل برکات نظام از جمله آب آشامیدنی مناسب هستند.

پس از کش مکش ها و خلف وعده ها و سو استفاده های تبلیغاتی از این مردم رنج کشیده در این زمینه، نهایتا در ابتدای پاییز ۱۴۰۰ با تلاش‌های فرماندار وقت شهرستان دنا (دکتر پناهی) و مداخله نهادهای قضایی و مساعدت مردم چاه‌های آب در مجاورت روستای ساران از بخش کبکیان تکمیل گردید، قبل از شروع عملیات لوله گذاری فرماندار وقت اسیر قدرت سیاسی نماینده گردید و جای خود را به کورش درخشانزاده از نزدیکان خانوادگی مهدی روشنفکر نمود.

عملا تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱ این چاه‌ها بدون کار خاصی به حال خود رها گردیدند، گویی صدای رنج و بی آبی این منطقه بخوبی برای سکاندار جدید شهرستان تبیین نشده بود. در دیداری که جناب نماینده به همراه برخی از مسئولین استانی و شهرستانی، از جمله جناب برخه مدیر وقت آبفای استان در مسجد امام علی علیه السلام این دهستان با حضور جمع کثیری از مردم برگزار گردید قول وصل آب این منطقه در مدت کمتر از ۲ ماه را چشم در چشم مردم داد.

اما گویی بیشتر شواف تبلیغاتی و تصمیمی احساسی و نابخردانه بود. 

در انتهای سال ۱۴۰۱ و ضعف مدیریت و پیمانکار آبفای در اتمام رساندن این پروژه

در ابتدای سال ۱۴۰۲ با حضور قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران عملیات اجرایی آن مجدد شروع شد و بدور از سیاسی کاری و در صحنه بودن این نهاد مقدس روند کار در شرایط مناسبی به سر می‌برد.

امید است امسال این پروژه پس از کشمکش ها و سو استفاده انتخاباتی به ثمر رسیده و رنج دوران این مردم ارزشمند به پایان رسد.

سرباز وطن

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
1
0
آخ و بخت مردم که این آقای به اصطلاح نماینده از احساسات مردم سوءاستفاده کرد و هیچ کاری هم برای توتنده نکرد
اشتباه دور قبل هرگز نباید دوباره تکرار شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: