« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
یک منبع آگاه گفت که در فرآیند بررسی اعتراضات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت ۵۰۰ داوطلب دیگر که نسبت به رد یا عدم احراز صلاحیت خود معترض بودند، تائید شد.
منبع: تسنیم

تایید صلاحیت ۵۰۰ داوطلب نمایندگی دیگر از سوی شورای نگهبان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف، یک منبع آگاه درباره بررسی شکایات داوطلبان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که نسبت به عدم احراز یا رد صلاحیت خود معترض بودند، گفت: در فرآیند بررسی شکایات، صلاحیت بیش از 500 داوطلب انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نیز تائید شده است.

به گفته این منبع آگاه، تا ساعاتی دیگر احتمالاً شورای نگهبان درباره عدد دقیق تائید صلاحیت شدگان اظهار نظر خواهد کرد و احتمال افزایش این رقم نیز وجود دارد.

به گزارش تسنیم، داوطلبانی که صلاحیت آن در این مرحله رد شده باشد، می‌توانند مجدداً اعتراض خود را اعلام کنند تا صلاحیت آنها بررسی شود.

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکنون دو داوطلب انتخاباتی صلاحیت شان از سوی شورای نگهبان تایید شده و از دو روز پیش تاکنون در حوزه های انتخابیه خود حضور یافتند..

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: