« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
معاون عمرانی استانداری استان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان نیازمند سامانه های هوشمند، نظارت تصویری و ثبت تخلفات رانندگی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی محمد روستا در دیدار با منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری کشور به مشکلات و نیازمندی های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره و اظهار کرد: ۲۴۵ سامانه هوشمند نصب شده در استان داریم که ۸ سامانه در چند ماه اخیر اضافه شده و قرار است که ۲۰ سامانه دیگر تا پایان سال اضافه شود.

۲۴۵ سامانه هوشمند در جاده های کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

وی عنوان کرد: هر چند قرار است که پنج سامانه نظارت تصویری، سه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور و ۲۰ سامانه ثبت اطلاعات به سامانه های استان اضافه ‌ شود اما جوابگو نیست.

روستا بیان کرد: بنا به ضرورت تا پایان سال آینده تمام تونل های استان باید مجهز به سامانه های پایش تصویری شوند.

معاون‌ عمرانی با بیان اینکه مرکز پایش تصویری استان نیازمند یک ساختمان نو و مجهز است، افزود: راهداری نسبت به تهیه نقشه اقدام کند و همزمان با شروع عملیات اجرایی با همکاری رئیس مرکز مدیریت راه های کشور تا سقف مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات به آن تخصیص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد با نصب تجهیزات و سامانه های جدید رصد و پایش تصویری ضریب امنیت جاده های بین شهری و درون شهری ارتقا خواهند یافت.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: