« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
انتخابات؛
شگرد اختلاف افکنی میان طوایف و طیف‌های سیاسی و هر جایی که منفعت خود و تشکیلاتشان در میان باشد اعلام برادری کرده و هر کجا منفعت‌شان تغییر کند فرزندان کهگیلویه بزرگ را با بدترین توهین‌ها خطاب قرار دادن، دیگر پاسخ نمی دهد؟

شگردهای تکراری تیم نماینده دیگر پاسخگو نیست

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکـــوف، جبهه مردمی تحول خواهی کهگیلویه بزرگ دومین بیانیه خود را صادر کرده است.

در متن دومین بیانیه جبهه مردمی تحول خواهی کهگیلویه بزرگ آمده است؛

ندهد هوشمند روشن رای

به فرومایه کارهای خطیر

بوریاباف اگر چه بافنده‌ست

نبرندش به کارگاه حریر....

این روزها برخی طیف ها از جمله تیم رسانه ای نماینده کهگیلویه از فرصت کوتاه مدت نبود سردار سازندگی مهندس عدل هاشمی پور هر چه توانستند سوء استفاده کرده و با شایعات همیشگی برای خودشان از کیسه خلیفه می‌بخشند. غافل از اینکه خلیفه خودش حضور دارد و قرار است کیسه ها و سبد آرای آنان را هم آز آن خود کند و این «ســــومین ظهور قهرمان» پایانی برای انحصارطلبی و شروع توسعه و سازندگی کهگیلویه بزرگ است.

سید‌محمد‌موحد این روزها با موج گسترده‌ای از انتقادات، جدایی‌ها، ریزش گسترده آرا و تنهایی های زیادی همراه است.

سید‌محمد‌موحد این روزها با موج گسترده‌ای از انتقادات، جدایی‌ها، ریزش گسترده آرا و تنهایی های زیادی همراه است. موحد این روزها در محاصره افراد و ایده هایی است که تلاش دارند دوباره او را به اوج بازگردانند و این ایده‌ها چون همراه با ترس از شکست است یک به یک پشت سر هم شکست می خورند و موحد را به دوران بازنشستگی سیاسی نزدیک‌تر می کنند.

تشکیلات سیاسی و دفتر نماینده بدون نوآوری و با شگردهای کهنه و تکراری خود را مهیای رقابتی می‌کنند که در حال شکست در آن هستند. تا قبل از تایید صلاحیت‌ها به بهانه اینکه به مردم القاء کنند که دکتر مژدهی نیروی موحد است در فضای مجازی عنوان کردند که ما و مژدهی یک هدف مشترک داریم و او کاندیدای پوششی است و در نهایت مژدهی در حمایت از موحد از صحنه رقابت کنار خواهد رفت.

ابن جملات پوسیده و مذموم که ناشی از همان عقده انحصارطلبی است باعث بروز تردید و حدس و گمان در جامعه شده بود و مردم را دچار شک کرده بود که آیا علی مژدهی بر خلاف گفته هایش، سرانجام صحنه انتخابات را ترک می‌کند؟ اما زهی خیال باطل!

یک روز قبل از اعلام تایید صلاحیت ها از سوی هیئت اجرایی، زمزمه شایعه عدم تایید صلاحیت مهندس عدل هاشمی پور و دکتر علی مژدهی در محافل و فضای اجتماعی و مجازی پیچید و تیم نماینده کهگیلویه تغییر رویه داده و سیل تخریب‌ها از سردار هاشمی پور به سمت علی مژدهی رفت و با وارونه کردن گفته‌هایشان، یکی بودن تشکیلات هاشمی پور و موحد را کلید زدند.

این روند فریب و نیرنگ و دغل بازی‌ها تا جایی پیش رفت که دوستان و تشکیلات نماینده تمام سعی خود را بر آن داشتند که در مقابل نیروهای هاشمی حالت تدافعی خود را کنار بزنند و در کنار آن ها قرار بگیرند، اما پیام های چند نفری از این افراد، ماهیت این تفکر خطرناک و تشکیلاتی که صرفا سوء استفاده از ردصلاحیت سردار هاشمی پور بود را برای همگان برملا کردند.

این روزها حرف‌ها و سخنان زیادی مبنی بر حمایت موحد در سال ۹۴ از هاشمی پور را می شنویم و این روزها تیم نماینده فعلی، مهربانانه در کنار تیم هاشمی قرار گرفتند و حتی خود را یک تشکیلات می‌دانند اما غافل از آن هستند که سیاست‌هایشان نقشه بر آب شده و شگرد تکراری آنها دیگر پاسخگوی انتقادات نیست.

شگرد اختلاف افکنی میان طوایف و طیف‌های سیاسی و هر جایی که منفعت خود و تشکیلاتشان در میان باشد اعلام برادری کرده و هر کجا منفعت‌شان تغییر کند فرزندان کهگیلویه بزرگ را با بدترین توهین‌ها خطاب قرار دادن، دیگر پاسخ نمی دهد؟

ما منتقدین وضع موجود، منتقد واقعی افراد حق به جانبی هستیم که هر کسی را مقابل خود ببینید در تخریبش کوتاهی نمی کنند! ما دیگر فریب دوستی های منفعت طلبانه را نمی خوریم. تشکیلات سیاسی موحد کافی است به آرشیو مطالب خود نگاه کنند تا ببینند که چطور انواع تهمت‌ها و توهین‌های ناروا را به سردار سازندگی و توسعه و چهره مهربان دوران دفاع مقدس روانه کردند و امروز که منفعتشان در گرو دوستی با ماست چنین ادعاهای پوشالی را دارند اما بهتر است بدانند و آگاه باشند که ما گذشته را از یاد نبردیم و این شگردهای تکراری کوچکترین تأثیری در تصمیمات ما ندارد و عبور از سید محمد موحد حتمی است.

دیگر وقت آن رسیده که دندان‌های لق و کرم خورده چپی و راستی و تفرقه‌های ثلاث و بویراحمدی و سیاست‌های کهنه جناحی را دور بندازیم. همان طوری که کار جبهه های جنگ را افراد شجاع و مومن و متخصص پیش بردند الان هم وقت آن رسیده که افرادی متخصص، متعهد و با ایمان، مؤمن و انقلابی، شجاع و مردمی سکان #خانه_ملت را به دست بگیرند.
_______________________
#جبهه ی مردمی تحول خواهی کهگیلویه بزرگ
ظهور یک قهرمان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: