« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
طی حکمی از سوی فرماندهی انتظامی کشور؛
سرهنگ احمد روهنده به عنوان فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر معرفی و از خدمات ۴.۵ ساله سرهنگ اسماعیل قائدی، فرمانده قبلی این مجموعه قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکـــوف؛ سرهنگ یدالله شرفی ظهر امروز در آیین معرفی فرمانده جدید دریابانی شهرستان بوشهر با محکوم کردن جنایات تروریست‌ها در کرمان، اظهار داشت: استکبار جهانی برای تحقق اهداف خود و جلوگیری از فروپاشی اسرائیل غاصب دست به همه کار می‌زند، اما نابودی رژیم اشغالگر قدس حتمی است.

فرزند شایسته لنده فرمانده جدید دریابانی بوشهر شد + سوابق

وی خدمات مرزبانی در نوار ساحلی استان بوشهر برشمرد و بیان کرد: مرزبانان آسایش خود را صرف آرامش مردم می‌کنند و این شعار در همه سطوح مرزبانی متبلور است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه تمام مرز دریایی خلیج فارس به‌صورت شبانه‌روزی رصد و پایش می‌شود گفت: مرز دریایی خلیج‌فارس در آرامش و امنیت پایدار قرار دارد که همکاری و تعامل ساحل‌نشینان با تیم‌های مرزبانی ستودنی است.

وی برخورد با قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های مرزبانی دانست و تصریح کرد: در این راستا سواحل استان بوشهر و مرز دریایی برای قاچاقچیان ناامن است چون نیروهای مرزبانی در اوج آمادگی عملیاتی قرار دارند.

شرفی برخورد با هرگونه قاچاق با توجه به تأثیرات سوءاقتصادی و اجتماعی را از اولویت‌های اصلی مرزبانی دانست و تاکید کرد: در همین راستا نیز سربازان ولایت در مرزبانی همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت انجام می‌دهند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با معرفی سرهنگ احمد روهنده به عنوان فرمانده پایگاه دریابانی بوشهر از خدمات ۴.۵ ساله سرهنگ اسماعیل قائدی قدردانی کرد.

فرماندار بوشهر نیز با محکوم کردن جنایات تروریست‌ها در کرمان اضافه کرد: برخورد قاطع با عوامل این گونه جنایت در دستور کار مسئولان امر قرار دارد.

صالح رحیمی با اشاره به جنایت رژیم اشغالگر قدس در غزه تصریح کرد: این رژیم جعلی رو به فروپاشی است و بدون شک در آینده نزدیک این مهم محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: وقتی دشمنان به اهداف خود دست نمی‌یابند و شکست متحمل می‌شوند دست به جنایات ددمنشانه از جمله ترور مردم بی‌دفاع می‌زنند ولی دشمنان کور خوانده‌اند نابودی آنها از جمله رژیم صهیونیستی نزدیک است.

فرماندار بوشهر برقراری امنیت پایدار در بوشهر و نوار مرز دریایی را نشان تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران دانست و بیان کرد: بوشهر در بخش‌های مختلف از امنیت پایدار برخوردار است که خدمات نیروهای مرزبانی قابل تقدیر است.

رحیمی با قدردانی از خدمات ۴.۵ ساله سرهنگ اسماعیل قائدی در پست فرمانده دریابانی شهرستان بوشهر برای سرهنگ احمد روهنده آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش آوای رودکوف ؛ سرهنگ احمد روهنده از فرزندان شایسته شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.آوای رودکوف انتصاب شایسته ایشان را تبریک و برای این عزیز آرزوی توفیق روز افزون دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: