« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
یاداشت از کرامت سلیمی؛
در حال حاضر دنیا در شرایط بسیار بد و تاسف باری قرار دارد و گلوبالیستها می خواهند دنیا را مطابق میلشان برای ده ها سال دیگر برنامه ریزی کنند و تلاش می کنند با تحمیل جنگ و قحطی و بیماری های ساختگی زمینه نابودی تعداد زیادی از انسانها را فراهم کنند.

پایگاه خبری آوای رودکـــوف-کرامت سلیمی:حدود 80 سال پیش گروهی از دانشمندنماهای فریبکار ان زمان به رهبری آلبرت انیشتین با ترکیب مفاهیم ریاضی، فیزیک و شیمی علم دروغینی به نام علم هسته ای خلق کردند و با وانمود به داشتن سلاحی مخوف به نام یمب اتمی در دنیا به نفع گلوبالیستها ترس و وحشت ایجاد کردند و با تهدید دولتها و ملتها با سلاح دروغین و خیالی هسته ای جهان را انگونه که خواستند مهندسی و هدایت کردند. .

آلبرت انیشتین یکی از بزرگترین فریبکاران تاریخ علم که باعث و بانی اوضاع فعلی جهان است

این گروه توانستند با حیله گری هنرمندانه ای مبحث دروغین هسته ای را به دانشگاه ها وارد کنند و از فوق دیپلم تا دکترا برای ان سطح تحصیلی ایجاد کنند تا به راحتی ان را در باورها قرار دهند.

امکان ندارد شما تحصیل کردگان هسته ای را ببینید و جز محفوظات ناچیز و پر از تناقض و تضاد چیزی از انها ببینید یا بشنوید.

از ان جهت انیشتین را یک نابغه می دانند که پایه گذار این علم دروغین بود و توانست با باور دادن این علم دروغین و خیالی زمینه سلطه و استیلای گلوبالیستها را برای 80 سال در جهان فراهم کند.

در حال حاضر دنیا در شرایط بسیار بد و تاسف باری قرار دارد و گلوبالیستها می خواهند دنیا را مطابق میلشان برای ده ها سال دیگر برنامه ریزی کنند و تلاش می کنند با تحمیل جنگ و قحطی و بیماری های ساختگی زمینه نابودی تعداد زیادی از انسانها را فراهم کنند.

در سال 2000 در کنفرانس سیاتل اقتصاد دانان اعلام کردند که دنیا کشش فقط دو میلیارد نفر را دارد و بقیه باید نابود شوند.

بحران اوکراین و غزه شروع و اجرای پروژه نابودی انسانها می باشد.

ضرب المثلی هست که میگه سنگ بزرگ نشونه نزدنه. این ضرب المثل همه جا درست است جز در امور نظامی و جنگی. در امور جنگی سنگ بزرگ دقیقا نشونه زدنه.

همانطور که در اوکراین سنگ بزرگ پرتاب شد و جنگ راه افتاد.

امریکا در حال ارسال مقدار زیادی اسلحه به مناطق جدید مثل تایوان و حتی جنوب ایران در تنگه هرمز می باشد و به زودی بحران تایوان نیز به بحرانهای جهانی اضافه خواهد شد.

ایجاد جنگ در تایوان بخشی از پازل طراحی شده توسط گلوبالیستها برای نظم نوین جهانی می باشد.

جنگ به کشورهای بیشتری ازجمله ایران سرایت خواهد کرد و باید منتظر رخ دادن یک جنگ تحمیلی دیگر بر علیه کشورمان و بروز قحطی بزرگ باشیم.

تصور بنده این است که تنها راهی که مانع از بروز جنگ می شود افشای دروغ بودن سلاح هسته ایست که این افشاگری باید توسط یک سیاستمدار با استعداد و شجاع صورت گیرد و در عین حال رسانه ها با یک سمفونی و هم آوایی در افشای این موضوع به صورت گسترده و مستمر حرکت کنند.

افشای دروغ بودن سلاح هسته ای پاشنه آشیل گلوبالیستهاست و منجر به بروز بحران در کشورهای انها و فروپاشی سازمانهای نظامی انها از جمله پیمان ناتو خواهد شد.

با افشای دروغ بودن سلاح هسته ای ارتش و ملت کشورهای به ظاهر ابرقدرت تن به هیچ جنگی نخواهند داد و می توان به سمت دنیای بدون جنگ حرکت کرد.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان آوای رودکوف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان آوای رودکوف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
لنده
|
Romania
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
0
اگه بمب هسته ای دروغ بود در کثری از ثانیه دو شهر با جمعیت میلیونی را با خاک یکسان نمی‌کرد.
کرامت سلیمی
|
Sweden
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
0
همین سوال ساده را پاسخ بدین، بنده تسلیم شما هستم.

خودشان گفته اند بمب هیروشیما در ارتفاع 450 متری زمین منفجر شده

پس چرا در عکسهایی که نشان می دهند، قارچ ایجاد شده روی زمین است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: