« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
دبیر هیئت ورزشهای همگانی شهرستان دنا خبر داد:
دبیر هیئت ورزشهای همگانی شهرستان دنا از همایش بزرگ پیادروی خانوادگی در شهرستان دنا با حضور مردم خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،به مناسبت سالروز خجسته میلاد باسعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و روز مادر و بزرگداشت ولادت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و هم چنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ،با همکاری فرمانداری شهرستان دنا ،،پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر شهر سی سخت و هیات ورزش همگانی شهرستان دنا همایش پیاده روی خانوادگی با حضور جمعی از خانواده های محترم شهر سی سخت برگزار گردید. 

در این پیاده روی که با استقبال خانواده های شهر سی سخت همراه بود ، معاون فرماندار شهرستان دنا ،سرکار خانم روستا ضمن عرض تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر ضمن داشتن بیاناتی در خصوص سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو

وی گفت؛از حادثه تروریستی استان کرمان به شدت ناراحت و آن را محکوم نمودند و ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و مردم استان کرمان ، افزودند که چنین اقداماتی ناکامی و ناتوانی دشمنان این سرزمین را نشان میدهد و ملت شریف ایران قطعا از مسببین این حادثه انتقام سخت خواهند گرفت.

هم چنین دبیر هیات ورزش های همگانی در این مراسم افزودند که این دومین پیاده روی در طول یک ماه گذشته است که متاسفانه به علت عدم پشتیبانی از طرف هیات ورزش همگانی استان و ادارات و از آنجایی که بیشتر این هزینه ها شخصی می باشداین آخرین پیاده روی ما می باشد در پایان مراسم به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهداء گردید.

همایش بزرگ پیادروی خانوادگی در شهرستان دنا با حضور مردم برگزار شد

همایش بزرگ پیادروی خانوادگی در شهرستان دنا با حضور مردم برگزار شد

همایش بزرگ پیادروی خانوادگی در شهرستان دنا با حضور مردم برگزار شد

همایش بزرگ پیادروی خانوادگی در شهرستان دنا با حضور مردم برگزار شدهمایش بزرگ پیادروی خانوادگی در شهرستان دنا با حضور مردم برگزار شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: