« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
با انتشار بیانیه ای انجام شد؛
سرهنگ روح الله ویسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در بیانیه‌ای از حضور مردم انقلابی شهرستان لنده در مراسم چهارمین سالگرد سید‌الشهدای مقاومت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه  خبری آوای رودکوف؛سرهنگ روح الله ویسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در بیانیه‌ای از حضور مردم انقلابی شهرستان لنده در مراسم چهارمین سالگرد سید‌الشهدای مقاومت قدردانی کرد.

تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده از حضور مردم انقلابی در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی

متن این بیانیه بدین شرح است:

خدای منان را شاکریم که چهارمین سالگرد شهادت شهید سرافراز سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی پرشور و با حضور گسترده مردم در سراسر میهن اسلامی ؛ استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد.

اگر چه غم این جنایت تروریستی سیاستمداران روسیاه آمریکایی که با حمایت مثلت شوم غربی، عبری و عربی انجام شد، جانکاه است و هنوز شعله‌های غم فراق آن عزیز که به حق «سردار دل‌ها» نامیده شده ‌است، در جان‌‌ها زبانه می‌کشد اما حضور گرم و معنا‌دار مردم عزیزمان و همچنین وفاداران به راه آن شهید امت اسلامی که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت قهرمان ملی و قهرمان امت اسلامی برگزار شد، آرامش‌بخش دل‌های تب‌دار غم فراق اوست؛ حضور پرشوری که صحنه‌های حماسی یوم‌الله تشییع پیکر آن شهید و یاران عاشورایی‌اش را یک بار دیگر بازآفرینی کرد و به جهانیان نشان داد شهید سلیمانی «زنده» و در قلب‌ها ماندگار است و بر خلاف تصور آنان که با به شهادت رساندن او به دنبال پایان‌بخشی به خطر او برای منافع شوم‌شان بودند، «شهید حاج‌قاسم سلیمانی» بیش از «حاج‌قاسم سلیمانی» برای آنان مخاطره‌آمیز و تهدیدآفرین است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در ادامه با تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان عزیزمان و زائران مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت:جنایت هولناک تروریستی کرمان که باعث شهادت عاشقان سردار دل‌ها و رهروان فاطمی شد، بار دیگر استقامت مردم و خباثت دشمنان انقلاب را آشکار کرد.

تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند؛ این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها از حاج قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه و حقد عمیق دارند حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: