« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
یادداشت متفاوت سید محمد رهنما فعال سیاسی اجتماعی
چرایی دیگر انتخاب حاج هاشمی، عدم وابستگی به حزب و جناح خاصی است؛ کارنامه گذشته ایشان برای همه مردم، بخصوص ایلات و طوایف منطقه ثابت کرده که وابستگی ایلی و طایفه ای، حزبی و جناحی خاصی ندارد و هدف بزرگ او کمک به توسعه کهگیلویه بزرگ است.

پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ یادداشت متفاوت سید محمد رهنما فعال سیاسی اجتماعی | مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات اسفند 1402 چند نکته کلیدی بیان نمودند از جمله اینکه چهار خصوصیتِ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات باید انجام بگیرد، کلمه‌ی جمهوری و اسلامی هر دو وابسته به انتخابات است.

چرایی انتخاب مهندس هاشمی پور برای سازندگی کهگیلویه بزرگ

اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری یا هرج و مرج است. با انتخابات است که ولی فقیه از طریق منتخبان ملت در مجلس خبرگان تعیین می‌شود. حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد. انگیزه‌ی ملت، قدرت ملی به وجود می‌آورد. انتخابات تحول ایجاد می‌کند. همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند. اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس، ضعیف خواهد بود.

از ادوار گذشته تاکنون در انتخابات کهگیلویه بزرگ، بخصوص انتخابات اخیر سمت سوی کاندیدها بوی طایفه گرایی و قبیله گرایی می داده تا انتخاب شایسته و اصلح. چنین رویکرد و تفکری در استان دامن مردم را گرفته و مردم را از انتخاب اصلح باز داشته و می دارد. آفت و ضعف چنین تفکری، موجب نارضایتی، ناامیدی و انتصاب افراد ضعیف و ناتوان، طایفه گرایی و فامیل گرایی در جایگاه مدیریتی به جای تخصص گرایی و شایسته سالاری و همچنین بکارگیری فله‌ای، قبیله ای و طایفه ای منسوبین و مریدان نماینده است.

دود چنین انتخابی به چشم مردمی می‌رود که قریب چهل و چهار سال با تمام وجود از میراث امام (ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کردند. انتخاب چنین افرادی نه در سطح کلان و ملی تاثیر گذار است و نه در سطح منطقه ای.

حال ما مردم، باید روش خود را تغییر دهیم و از طایفه گرایی، ثلاث و غیرثلاث، تفرقه و نفاق، دو دستگی چپ و راست، شعارهای احساسی و پر زرق برق و پوچ عبور نموده و تصمیم درست و عقلایی گرفته و به سمت سوی فرد اصلح برای کهگیلویه بزرگ رویم...!

اما چرا هاشمی پور؟؟؟

مضاف بر مطالب صدرالذکر، قریب به شش ماه است به طریقی از جمله رصد میدانی، فضای حقیقی و مجازی، ارتباط با توده مردم بخصوص جوانان؛ در بین کاندیداهای مطرح شهرستان کهگیلویه بزرگ با همه احترامی که برای آنها قائل هستم، مهندس حاج عدل هاشمی پور گزیده مطلوب برای کهگیلویه واحد است.

چرایی دیگر انتخاب ایشان به دلیل سوابق اجرایی همچنین تخصص و تجربه کاری و عمرانی و سازندگی، توانایی ایشان جهت برون رفت منطقه از محرومیت و مظلومیت از سایر کاندیداها به مراتب بیشتر و بهتر است.

چرایی دیگر انتخاب حاج هاشمی، عدم وابستگی به حزب و جناح خاصی است؛ کارنامه گذشته ایشان برای همه مردم، بخصوص ایلات و طوایف منطقه ثابت کرد که وابستگی ایلی و طایفه ای، حزبی و جناحی خاصی ندارد و هدف بزرگ او کمک به توسعه کهگیلویه بزرگ است و لا غیر.

چرایی دیگر؛ مهندس هاشمی در مدت چهار ساله نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی مبدع و مبتکر طرح های زیر بنایی بزرگی بوده که در صورت تداوم نمایندگی ایشان، غبار محرومیت از چهره کهگیلویه بزرگ زدوده میشد که ان شالله با رای قاطع مردم در انتخابات پیش رو کارهای نیمه تمام خود در موضوعات آب، راه، معدن، پتروشیمی و ... را به سرانجام خواهند رسانید.

چرایی دیگر، نیازمندی کهگیلویه بزرگ به وکیلی اصلح و کار بلد از جنس مردم با روحیه جهادی و سازندگی است ضمن اینکه با حضور درخشان و پررنگ ایشان در مجلس شورای اسلامی، ان شاءلله شاهد آن هستیم که در سطح ملی و ریل‌گذاری، قانون گذاری، نظارت جدی بر عملکرد دولت و وزارت خانه ها، رصد فعاليت ها در جهت توسعه و تکمیل امور زیر بنایی، ایجاد کارخانجات مادر و ثابت برای اشتغال مردم منطقه، مهار آب های سطحی و فصلی، توسعه اقتصاد صنعتی و کشاورزی مدرن، احیا و احداث سد آبریز، توسعه گردشگری شهر قدیم دهدشت ( بلاد شاپور ) پیگیری و احداث خط دوم جاده پاتاوه به دهدشت خواهیم بود. جناب مهندس هاشمی فردی بدون حاشیه، فارغ از جناح و باند بازی و قبیله گرایی است و ایشان از جنس خود مردم است.

چرایی دیگر؛ آقای هاشمی پور در طول چهار سال نمایندگی مردم در مجلس یکی از نمایندگانی بودند که عملا التزام عملی به ولی فقیه داشت و ثابت نمود ایشان به جای اینکه در پستوهای وزارت خانه‌ها به دنبال لابی گری جهت انتصاب مریدان متملق، نالایق و چاپلوس باشد پیگیر مطالبات عمومی مردم از جمله توسعه زیرساخت ها، جذب سرمایه و اشتغال جوانان تحصیل کرده بودند. وی در انتصاب مدیران حوزه انتخابیه هیچ گاه دخالت بی جایی نداشت و این مطالب را از طریق چندین مصاحبه از چهره‌های شاخص مدیران استانی و شهرستانی دوران نمایندگی ایشان به وضوح نمایان است. سردار هاشمی برای سازندگی مردم دیارش کهگیلویه واحد تعهد و مسئولیت دارد.

چرای دیگر: حاج هاشمی از دوران دفاع مقدس کارنامه ای درخشان اجرایی، جهادی و سازندگی در رده های مختلف استانی کشوری و ملی داشته و دارند. هاشمی بسیجی و پاسدار دوران دفاع مقدس، سرباز ملت و مردم است و برای سازندگی، ایشان تشنه خدمت است نه تشنه قدرت.

چرایی دیگر انتخاب هاشمی پور کارنامه درخشان چهار ساله هاشمی در بهارستان و نایب رئیسی کمیسیون مهم و کلیدی انرژی مجلس است که خود سند گویایی برای توانمندی وی است. هرچند ما بر اثر تعصبات کور و اشتباه در تشخیص خوب از بد، فرصت انتخاب مجدد ایشان را جهت تکمیل طرح های زیربنایی، اجرا و احداث امور عمرانی و زیر ساختی و سرمایه گذاری منطقه ای را در مجلس یازدهم از او گرفتیم اما اکنون بنا به دلایل بالا و بیشتر جناب مهندس حاج عدل هاشمی پور را در بین همه کاندیداهای مطرح شهرستان کهگیلویه بزرگ فردی شایسته، توانمند و اصلح دانسته و به ایشان رای می دهیم.

از دوستان، همکاران بستگان، فامیل ها و اقوام مردم دیارم بخصوص جوانان شهرستان کهگیلویه واحد بدون تعصب جناحی طایفه ای و ایلی درخواست دارم با همراهی و مشارکت همگانی با خلق انتخاباتی پرشور از ایشان حمایت و به ایشان رای دهیم. ان شاءالله ....

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
عرفان حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
1
درود بر رسانه قوی و مردمی آوای رودکوف و درود بر تیم تحریریه که طی یک ماه اخیر به ویژه در حوزه شهرستان کهگیلویه الحق و الانصاف سنگ تمام گذاشت و مطالب ارزشمند و اخبار درجه یکی منتشر کرده است، گر چه قبلا هیچ اخباری از کهگیلویه منتشر نمیکرد. البته این را هم بگویم از یک ماه پیش تا به الان نام آوای رودکوف در کهگیلویه آوازه اش گوش فلک را پر کرده است.

جناب رهنما هم انصافا زیبا و متفاوت نگاشتند و در یک کلام دلایل اصلی انتخاب هاشمی پور را بیان کرده است. احسن و خداقوت
امیر کریمی دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
1
چرایی انتخاب عدل هاشمی پور از نگاه شما را خواندم اما حقیقتا این ها بخشی اندکی از دلایل انتخاب ایشان هست. هاشمی پور نه تنها در جنوب ایران بلکه در تمام نقاط کشور یک چهره شناخته شده و اجرایی است و مسئولیت های خطیری هم تاکنون در سطح کشور برعهده داشت. به پیر و پیغمبر قسم اگر انصاف داشته باشیم هیچ گزینه ای بهتر و اصلح تر از ایشون در صحنه انتخابات امسال وجود ندارد و از همه لحاظ یک سر و گردن از بقیه رقیبانش بالاتر است.
الهه محمدنژاد از لیکک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
1
آفرین و هزاران سلام بر سایت خبری آوای رودکوف و صدبارک‌الله بر خبرنگاران با قلم این سایت خبری
انتشار مطالب ارزشمند، تحلیل های زیبا و اخبار بامفهوم از دیار کهگیلویه و لیکک یعنی اینکه رسالت خبری را بدرستی ایفا کردین.
من به شخصه خیلی علاقه‌ای به مسائل سیاسی ندارم اما این یادداشت رو چندین بار خواندم و هر بار انگیزه ام برای انتخابات و رای دادن بیشتر شده، ممنون که این یادداشت باعث شد مرا مصمم کند در انتخابات شرکت کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: