« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روز زن و گرامیداشت مقام مادر

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز زن و گرامیداشت مقام مادر پیام تبریکی منتشر نمود.

پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روز زن و گرامیداشت مقام مادر

متن پیام به شرح زير می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزی که بر تارک خود، درخشش سالروز میلاد خجسته بانوی دو عالم، تجسم عالی ترین مفاهیم انسانی و اسلامی، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را دارد، بی شک روزی فرخنده و پربرکت است و باید از مقام شامخ و والای بانوانی که در دامن پرفیض مکتب علوی و فاطمی پرورش یافته و همواره دوشادوش مردان برای توسعه و پیشرفت جامعه و تلاش برای آبادانی میهن قدم گذاشته اند، تقدیر و قدردانی کرد.

اینجانب به پاس بزرگداشت این روز فرخنده بر خود لازم می دانم از زحمات بانوان شریف و ارزشمند ایران زمین و به ویژه بانوان شریف هم استانی که همواره با تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه خود هم به عنوان اصلی ترین عضو در تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده که نقش بسزایی در شکل گیری یک جامعه سالم داشته و هم از حضور پرنشاط و فعال آنها در عرصه های اجتماعی و توسعه و پیشرفت جامعه، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و این روز فرخنده را به آنان تبریک عرض نمایم.

امیدوارم با سرمشق قرار دادن سیره و منش حضرت فاطمه زهرا (س) و با الگو گیری از آن حضرت در زندگی فردی و اجتماعی رهرو آن حضرت و مورد عنایت خاصه ایشان قرار بگیریم.

نادر منتظریان

۱۳/دی ماه/۱۴۰۲

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
0
لبیک یا حسین
درود بر منتظریان مرزشکن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: