« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
مدیر حوزه طرح‌های شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان عنوان کرد:
مدیر حوزه طرح‌های شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تامین اعتبار، روشنایی دائمی تونل‌های محور پاتاوه_ دهدشت تا ۶ ماه آینده انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،محور پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر در ۴ قطعه، همزمان با سفر رئیس جمهور بازگشایی شد.

پروژه احداث راه اصلی پاتاوه به دهدشت از منطقه کوهستانی زاگرس میانی عبور می‌کند و سبب کاهش مسیر حدود ۶۵ کیلومتر حدفاصل پاتاوه تا بهبهان نسبت به مسیر موجود می‌شود.

روشنایی دائمی تونل‌های محور پاتاوه_ دهدشت ۳۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد

با تکمیل این محور بیش از ۴۰۰ روستای مناطق محروم در مسیر پاتاوه تا دهدشت از بن‌بست خارج شده و سبب ارتباط سریع مردم منطقه و شهر دهدشت با مرکز استان شده است.

در مسیر پاتاوه به دهدشت ۱۲ دستگاه تونل، پنج دستگاه گالری، ۱۳ دستکاه پل خاص احداث شده است که از طریق این جاده ارتباط استان‌های جنوب غرب کشور از جمله استان خوزستان به استان‌های مرکزی برقرار شده و به نوعی این محور نقطه میانبر بین استان‌های جنوبی و کریدور شمال به جنوب نیز محسوب می‌شود.

در همین خصوص مدیر حوزه طرح‌های شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان گفت: محور ارتباطی پاتاوه به دهدشت استاندارد و ایمن است.

صمصام آقایی به مشکلات روشنایی تونل‌های این محور اشاره کرد و گفت: برخی از تونل‌های این مسیر فاقد روشنایی هستند که شش تونل روشنایی موقت دارند و مابقی به مرور دارای روشنایی موقت خواهند شد.

 مدیر حوزه طرح‌های شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان با بیان اینکه برای رفع نقص‌های این جاده ارتباطی برنامه داریم، اظهار کرد: اقدامات لازم برای روشنایی دائمی تونل کوه پات در محور پاتاوه به دهدشت به طول دو هزار و ۵۴۰ متر انجام شده و طی دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: برای تجهیز تونل ها به سیستم روشنایی دائمی نیازمند 300 میلیارد تومان اعتبار هستیم و در صورتی که این مبلغ تامین شود روشنایی دائم تونل‌ها ظرف ۶ ماه آینده انجام خواهد شد.

آقایی با اشاره به ایمن‌سازی بیشتر نقاط محور پاتاوه به دهدشت گفت: محور تقاطع گندی‌خوری و تقاطع سوق یکی از حادثه‌خطرترین نقاط استان هستند که ظرف هفته آینده به مناقصه گذاشته می‌شوند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: