« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
« من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق » ؛
مسلم است این شور عملکرد در تاریخ بویراحمد ثبت خواهد شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف-یاداشت ارسالی:امروز در بحبوحه کرونا ، بیماری ،فقر اقتصادی ، تحریم، رنجش ها و..، اقدامات ماندگار ریاست مرکز بهداشت شهرستان بویر احمد جناب دکتر نیازی که پرچم سلامت را بی ادعا و انقلابی در بویراحمد برداشته بر هیچ کس پوشیده نیست و در این مدت شاهد تعالی و رشد بی نظیر بهداشت که هدف نهایی آن همانا ارتقا سلامت عمومی جامعه هست بخوبی حس گردیده و گذر از بیماری و تبعیضات سلامتی در بکارگیری گشت‌های ویژه ،برچیده شدن بساط مراکز غیرمجاز زیبایی و غیر پزشکان، برخورد با متخلفین و سوداگران سلامت مردم، پلمپ ها ، خرید تجهیزات مورد نیاز اعم از دستگاه امحای زباله، خرید بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات جدید ، تامین نیروی انسانی در دورترین نقطه شهرستان ، بیش از ۲۰ اردوی جهادی و ماندگار در نقاط مختلف شهرستان، و....حکایت از تدبیر، قدرت چانه زنی و درایت وصف نشدنی دارد.

مدیری بی تکرار در قامت اعتدال، تدبیر، مردمداری و خستگی ناپذیری

این اتفاق در تاریخ مرکز بهداشت بویراحمد برای ارج گذاری به مقام والای سلامت حتی در دور ترین مناطق محروم بی نظیر و کاری بس شگرف بود که توانست برگی زرنگار برای عبور از فقر سلامت و نگاه تبعیض آمیز به این قشر کاملآ مظلوم و کم برخوردار باشد تا آغازی درخشان در تکامل سلامت در حوزه بویراحمد باشد.

این عملکرد ها آنچنان بر همگان و حتی قشر محروم بخوبی اشکار هست، که کانون توجه تمامی بویر احمد شده و مصداق غایت نهایی که توزیع ، دسترسی و مشارکت عادلانه در امر سلامتی بعنوان "انقلاب بهداشت" از آن یاد کرد و دکتر نیازی توانست نقش نوین و تعیین کننده ای در سلامت مردم ایفا نمایند.

آری اینجاست که توجه به کارامدی ،توان علمی و اندیشه انقلابی مدیران و باور بر این موضوع که آنان می‌توانند در کنار مردان سلحشور در اداره استان و شهرستان ها موفق جلوه نمایند، خود برگ زرین دیگری در پیشبرد توسعه و پیشرفت همه جانبه بویراحمد خواهد بود. 

 اما در حاشیه این خدمات و پای کار بودن مدیران جوان چون دکتر نیازی مشکلات و معضلاتی نیز هست که به همت مردم عزیزمان قابل حل میباشد.

قطعا کسانی هستند که دلسردی و نامیدی برای این مدیران پای کار خط مش همیشگی شان بوده ولی دکتر نیازی خط بطلانی بر این سنگ اندازی ها و حواشی ها کشید تا بدانند که خدمت حتی در شرایط سخت هم باید به این مردم ارائه شود.

آری این عملکرد دکتر نیازی ، نشان از قیام برای رسیدن به سلامت همگانی و عبور از انتخاب مسیر غیر بهداشتی و خارج از چهار چوب دارد. و باید به این مدیریت اعتماد و اعتقاد داشت و  بدانیم که ظرفیت ورود به این مناصب باید دل بزرگ ، خستگی ناپذیر و فرامنطقه ای داشته باشید.

مسلم است این شور عملکرد در تاریخ بویراحمد ثبت خواهد شد.

 

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان آوای رودکوف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان آوای رودکوف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
اشنا
|
Singapore
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
1
2
سايت محترم اواي رودكوف شما وقتي شناخت ندارين و يا شناخت دارين ولي به روي خودتون نميارين نزد پروردگار مسوول هستين و بايد پاسخگو باشين. ..........................................انصافا اين نظر من رو نشر بده كه حداقل بدانيم شما بي طرف هستين. ممنون و سپاسگزار
New
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
0
عملکرد دکتر نیازی درمرکز بهداشت شهرستان بر هیچ‌گس پوشیده نیست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: