« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
انتخابات؛
لبیک اصلاح طلبان به ندای حق طلبی منتظریان

پایگاه خبری آوای رودکوف-یادادشت ارسالی از مخاطبان ؛همه می دانیم که نگاه تک بعدی به سلایق سیاسی و طوایف مختلف بویراحمد، دنا و مارگون(بویراحمدِ بزرگ) باعث محرومیت و خالی شدن سیستم اداری از توانایی و ظرفیت شایستگان و نخبگان شده است و این مساله بویژه در سال های اخیر آن چنان ملموس و عینی است که موجبات نارضایتی عمومی از وضعیت حاکم بر استان و بویراحمد بزرگ را به دنبال داشته است.

لبیک اصلاح طلبان به ندای حق طلبی منتظریان

امّا «منتظریان» به واسطه ی هوش و ذکاوت ذاتی اش و تجربه گران سنگ سال ها خدمت و مدیریت در سطح ملی و استانی با طرح شعار «بویراحمدِ بزرگِ واحد» معمار طرحی بزرگی شده است که جلسه بی نظیر قاطبه سران یکی از سلایق سیاسی دارای پایگاه رای به نام «اصلاحات» با او می تواند سرآغاز راهی باشد که حتی در سطح ملّی هم از این تجربه هم افزایی بهره برد.

اما باید پرسید که چگونه است که امروز هر خسته و رنجوری از عالِم و عامی، مرد و زن و خُرد و کلان طرح منتظریان را نسخه شفابخشی برای رهایی از گَرد یاس و نومیدی حاکم بر فضای استان و به ویژه بویراحمد بزرگ می دانند و به این «حبل المتین» چنگ زده اند؟

نادر که خود در بطن انقلاب و در کوران حوادث رشد کرده است، به آن درجه از پختگی و ورزیدگی رسیده است.

که امروز همه جریان های معتقد به انقلاب و نظام پیرامونش حلقه اتّحاد زده اند و به سان دُرّی شاهوار او را در آغوش گرفته؛ گویا او همانند آینه ای است.

که هر کس منتهی الآمال خود را در وجود او مجسّم می بیند و به راستی منتظریان همچنان که همیشه تاکید کرده است، طوایف و سلایق را نه به عنوان تهدید؛ که در کنار هم بودن آنها را یک فرصت برای کشور، نظام و انقلاب می داند.

اگر چه در این برهه ی زمانی سیاست های نابخردانه ی برخی سیاسیون ناپخته، آسیب هایی را به اعتماد عمومی وارد کرده است و گاهی عامدانه با هدف منافع شخصی و خویشاوندی دست روی گُسل هایی می گذارند.

لیکن سیاست های مدبرانه و دور اندیشانه ی منتظریان در این موقعیت خطیر به مثابه ی سوپاپ اطمینانی عمل کرده است که می تواند برای تعدیل شرایط موجود و بی اثر کردن این پاشنه ی آشیل بویراحمد بزرگ و استان کارساز باشد.

خبرنگار مهرشاد سلطانی

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان آوای رودکوف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان آوای رودکوف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: