« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان؛
یادواره سه شهید دانشجویی شهرستان لنده ظهر امروز با حضور خانواده شهدا، دانشجویان و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی در سالن خدیجه کبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز لنده ؛ یادواره سه شهید دانشجویی شهرستان لنده ظهر امروز با حضور خانواده شهدا، دانشجویان و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در سالن خدیجه کبری(س) برگزار شد. 

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: دانشجویان همواره منشأ بیداری جامعه بودند و این بیداری باعث روشنگری در جامعه شده است.

ارسلان بی‌نیاز گفت: امروز جنبش‌های دانشجویی به‌عنوان یکی از قشرهای تأثیرگذار در جامعه هستند که روشنگری این قشر در جامعه اثرگذاری بهتری نسبت به سایر افراد جامعه دارد.

وی افزود: از سال ۱۳۳۲ که دانشجویان دانشگاه تهران برای مبارزه با استکبار به رهبری امریکا جنایت‌کار در دانشگاه به شهادت رسیدند مسیر تعالی اندیشه‌های انقلابی و دانشجویی در کشور باز و به انقلاب اسلامی متصل شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گفت: تاریخ 70ساله معاصر ایران مصادف شده است با بسیاری از اتفاقات در سطح کشور به‌خصوص بعد از جنبش مشروطه و حوادث دانشگاه تهران و سال ۴۲ و به‌تبع آن انقلاب سال ۱۳۵۷ باعث شد تا یک تحول بزرگ در حوزه دانشگاه و مسیر انقلاب ایجاد شود.

وی افزود: امروز دانشجو به‌عنوان مؤذن جامعه رسالتی بزرگ بر عهده دارد که این رسالت در حوزه جهاد تبیین روزبه‌روز بیشتر احساس می‌شود.

به گزارش آوای رودکوف ؛ یکی از اساسی ترین مشکلات تنها دانشگاه شهرستان لنده خانه به دوشی دانشجویان آن و نبود یک جایگاه اختصاصی می باشد به نحوی که ساختمان این دانشگاه  از سال ۹۰ افتتاح و کلنگ زنی گردیده و  به دلیل بی اعتنایی مسولان  از سال ۹۴ تا کنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده است که توقع عمومی این بود که این مهم و این مطالبه ی 12 ساله ی مردم امروز با حضور رئیس دانشگاه نور تعیین تکلیف می شد اما دریغ از ادامه ی بی مهری ها.........

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کاظم نژادمحمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
درود بردانشمند علمی وکم سن و سال که باسن کم دارای کوله باری از تجربه و دانش است،درود براندیشمندان پرتوان وصاحب فکر و اندیشه
درودبردکترارسلان بی نیاز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: