« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
به مناسبت 16 اذر و در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج عنوان شد؛
محمد بهرامی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به مناسبت روز دانشجو با موضوع جنبش‌های دانشجویی انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج سخنرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد بهرامی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به مناسبت روز دانشجو با موضوع جنبش‌های دانشجویی انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج سخنرانی کرد.

دکتر بهرامی :دانشجو  اعتراض و مطالبه گری می کند اما ساختار شکن نیست/عکس+فیلم

دکتر بهرامی در این نشست با تبریک 16 آذز روز دانشجو ؛یاد شهدای دانشجو و؛ شهیدان 16 آذر و امام شهدا را گرامیداشت و گفت:روز 16 آذز یک روز عادی در تقویم کشور ما نیست بلکه یک روز بزرگ؛تاثیرگذار و بسیار برجسته است ؛ روزی است که ملت ایران و جنبش های دانشجویی زحمت کشیدند تا استقلال و ازادی را به ارمغان بیاورند و بر سرنوشت خود مسلط شوند.

وی افزود :جنبش های دانشجویی بدون کودتا ؛ خشونت و پر از محتوی و تاثیر گذاری خاص و با نشاطی که بین دانشجویان بود اعلام وجود کردند که در عرصه های مختلف جلودار و تاثیر گذار در مسائل مختلف جامعه باشند.

دکتر بهرامی :دانشجو  اعتراض و مطالبه گری می کند اما ساختار شکن نیست/عکس+فیلم

دکتر بهرامی گفت:جنبش های همزاد و همراه با تاسیس دانشگاهها بوده و امروز وظیفه همه ما هست که در یک چهار چوب قانونی حضور داشته باشند و نقد و مطالبه گری کننند و فضا را برای توسعه جامعه فراهم کنند البته سوء استفاده از جنبش های دانشجویی ممنوع است و باید مستقل و فارغ از جناحههای سیاسی در خدمت مردم و در راستای آرمانهای بلند ملت باشد.دانشجو منتقد هست اما ساختار شکن نبوده و نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: