« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
تقدیر از شورا و شهرداری ؛
باید اذعان کرد یک شورای خوب و شهردار ایده آل با برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی می‌تواند در رسیدن به اهداف مدیریت شهری موفق عمل کند و رضایت مردمی را در پی داشته باشد کما اینکه این مهم در شهر لنده کاملا مشهود و قابل لمس است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ یکی از امکانات خوب و قابل توجه شهرداری لنده وجود کارخانه آسفالت در این شهرستان می باشد که اگر چه در گذشته به نحو مطلوبی از آن استفاده نمیشد اما یادگاری است از خدمات ارزنده شهرداری در گذشته نه چندان دور که حقیقتا با درایت شورای شهر و شهرداری فعلی باعث رشد و توسعه شهری گردیده است.

مقاومت خدمتگزاران حوزه شهری و از جمله شورای شهر ؛سرپرست سابق شهرداری و شهردار فعلی در حفظ و نگهداری و عدم واگذاری آن به پیمانکاران اقدامی بسی قابل تحسین بود که امروز ثمره ای آن را مردم در فروش آسفالت و آسفالت شهر و شهرکها به عینه مشاهده می کنند.

واینجاست که باید اذعان کرد یک شورای خوب و شهردار ایده آل با برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی می‌تواند در رسیدن به اهداف مدیریت شهری موفق عمل کند و رضایت مردمی را در پی داشته باشد کما اینکه این مهم در شهر لنده کاملا مشهود و قابل لمس است.

و کلام آخر و یک توصیه ؛ شهر را با حاشیه سازی، نمی توان ساخت ! لذا انتظار عمومی بر اینست که به حاشیه ها و حاشیه سازان توجه نکرده و مسیر خدمتگزاری را با همین فرمان ادامه دهند که قطعا هم رضایت خدا را به دنبال خواهند داشت و هم کماکان رضایت مردم را .انشالله

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: