« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛متن پیام تسلیت بخشدار پاتاوه به مناسبت ایام فاطمیه به شرح زير مي باشد:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ،خانواده های فهیم وارزشمندبزرگمه وسرافرازی،طایفه نجیب وبادرایت قایدشیجون،ازشنیدن خبر درگذشت مادرمومنه ومحترمتان متاثرشدم!!هرکه جامه دنیا را با دیبای آخرت تعویض کند،اگر به عشق، محبت و مهربانی مشرف باشد.

پیام تسلیت بخشدار پاتاوه به مناسبت ایام فاطمیه

در محضر حق دیدارش برای پاکدلان میسورخواهد بود!!زیباترین تعریفی که از مادر شده وبیانگر مقام ومنزلت مادر است، حدیث زیبایی از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله است که فرمود: «بهشت زیر پای مادران است»عاطفه مادری از کرامت‌های خداوند است که نمی‌توان آن را با هیچ چیزی مقایسه کردواگرچه هجرت ظاهری جسم مادربرایتان سخت است لکن به درگاه حق سپاس گویید؛زیراشنیده هاحاکی ازآنست که ایشان اسوه مهربانی و شهره پاکدامنی بود.

لذابااستنادبه آیه شریفه انالله واناالیه راجعون،درمقابل مشیت الهی سرتعظیم فرودآریدورضی برضایک وتسلیم لامرک بگوییدفلذاازذات اقدس الهی غفران و مغفرت الهی برای آن مادرسفرکرده وصبرجمیل واجرجزیل برای بازماندگان ،خاصه فرزندان برومندش،مسئلت مینمایم.

شهرام صفادوست

بخشدارپاتاوه

۱۴۰۲/۹/۷

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: