« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
سید عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی خبر از تشکیل پرونده برای دو مدیر و ۸ معاون ادارات در استان داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در این نشست ضمن تذکر به ادارات، سازمان‌ها و نهادهای خدمات رسان که بر خلاف قانون استفاده مجاز از آب، برق و گاز اقدام می نمایند، هشدار داد.

تشکیل پرونده برای دو مدیر و 8 معاون به علت تخلف انتخاباتی

حسنی اظهار داشت: موارد متعددی از تخلف این نهادها برخلاف قانون مزبور در شهرستان بویراحمد گزارش شده است و تحت پیگیری و رسیدگی است.

وی گفت: در اراضی کشاورزی به عنوان مثال در عرصه باغ در همین ایام، آب، برق و دیگر خدمات ارائه و ترانس برق نصب شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در ادامه اظهار کرد: عمل مدیران در واگذاری امتیازات خدماتی به متقاضیان برخلاف قانون استفاده مجاز از آب، برق و گاز است و این عمل صددرصد جرم محسوب و پرونده تخلفاتی تشکیل می‌گردد.

حسنی با اشاره به تبلیغات زودهنگام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: راه‌اندازی کاروان‌های انتخاباتی و استفاده از بودجه و امکانات دولتی در راستای انتخابات ممنوع بوده و نیروهای انتظامی و نظامی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی و مستندسازی و گزارش به دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان، اقدام می نمایند.

وی افزود: در این راستا نماینده دادگستری در جلسه شورای اداری نسبت به توجیه مدیران در خصوص عدم فعالیت انتخاباتی و عدم استفاده از امکانات دولتی و انتصابات و عزل مدیران در ایام انتخابات مدیران را توجیه خواهند کرد.

معاون قضایی و اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان درپایان ضمن تشکر از سایت‌ها و رسانه‌های استان که نسبت به برگزاری انتخابات تلاش‌های ارزنده‌ای دارند، افزود: در صورتی که اقدامات آنان باعث تشویش اذهان عمومی یا ارتکاب جرم دیگری باشد، اقدام قانونی در مورد سایت‌ها و رسانه‌های متخلف، انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: