« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
سیاسی؛
نشست هم‌اندیشی چهره‌های شاخص طوایف مختلف ایل تامرادی در شهر پاتاوه برگزار شد. 

به گزارش به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ خبرنگار از یاسوج ؛، عصر جمعه (۳ آذرماه ۱۴۰۲) نشست هم‌اندیشی چهره‌های شاخص طوایف و تیره های مختلف ایل تامرادی در شهر پاتاوه با نادر منتظریان_ فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و از نامزدهای انتخابات مجلس برگزار شد.

تحقق بویراحمد بزرگ و واحد در پاتاوه/ استقبال پرشور مردم پاتاه از منتظریان

دکتر دلشاد، از فعالان سیاسی پاتاوه، از عدم تحقق وعده‌های نمایندگان فعلی مجلس انتقاد کرد. او گفت بیمارستان پاتاوه هنوز افتتاح نشده است و برای شهرستان شدن پاتاوه نیز اقدامی نشده است. او همچنین بر اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای حل مشکل اشتغال جوانان تأکید کرد.

آقای طاهری، معلم و فعال فرهنگی، از پیشگامی دکتر دلشاد در شکستن مرزهای تصنعی میان مردم منطقه تقدیر کرد.

دکتر فروغ فرد، یکی دیگر از سخنرانان از سوءاستفاده از شعار «ندای وحدت» در انتخابات گذشته انتقاد کرد. او گفت که شعارهای انتخاباتی با عملکرد نمایندگان فعلی مطابقت ندارد و مدیرانی که آنها منصوب کرده‌اند، خلاء عملکردی دارند. او از نادر منتظریان به عنوان گزینه اصلح برای نمایندگی مردم کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد.

دکتر آبدار، شهردار سابق پاتاوه، از یکطرفه بودن انتخابات گذشته در بخش پاتاوه انتقاد کرد. او امیدوار بود که در انتخابات پیش‌رو، مردم پاتاوه به نادر منتظریان رأی دهند.

مهندس پیشوا فعال سیاسی و اجتماعی گفت که منتظریان جز تشکیل بویراحمد واحد و حذف مرزهای جغرافیایی و سیاسی تصنعی، هدف دیگری ندارد.

صمیمیان، فعال سیاسی، از انگیزه‌های نادر منتظریان برای ورود به عرصه سیاست سخن گفت. او گفت که منتظریان برای تشکیل بویراحمد واحد و خدمت به مردم این منطقه وارد سیاست شده است.

دکتر مصدق، عضو شورای مرکزی ائتلاف انقلاب و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در سخنان خود، از کارناوال های انتخاباتی انتقاد کرد. او گفت جوانان، پیشران بیانیه گام دوم انقلاب هستند و انرژی آنها باید در مسیر تعلیم و تربیت صرف شود. اما رژه‌های انتخاباتی، انرژی جوانان را به هدر می‌دهند.

دکتر مصدق همچنین گفت: مهمترین مولفه هر کشوری، آموزش و پرورش است اما شرایط حاکم در بعضی ادارات، اعتماد مردم را جلب نمی‌کند. او گفت وقتی امکانات دولت در یک شهرستان در راستای منافع شخص خاصی است، نمی‌توان به هدف دست پیدا کرد.

نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس از حوزه بویراحمد، دنا و مارگون، در سخنرانی خود در این جمع، بر ضرورت رعایت کامل قانون در انتخابات تأکید کرد. او گفت که همه مسئولان، مجریان و به ویژه ناظران انتخابات، باید در برابر خداوند پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند.

منتظریان همچنین گفت که این کشور، حاصل خون هزاران شهید است و جایگاه‌های مدیریتی نیز حاصل همین خون‌هاست. او از مدیران جمهوری اسلامی خواست که بدانند این جایگاه‌های مدیریتی، امانتی است که در اختیار آنها قرار گرفته است و باید از آن برای خدمت به مردم استفاده کنند.

منتظریان بخش زیادی از مدیران را شایسته و متعهد خواند، اما با انتقاد از برخی از مدیران و مسئولان استانی افزود: «متأسفانه برخی از مدیران و مسئولان به جای خدمت به مردم، وقت خود را صرف امور انتخاباتی برخی کاندیداها می‌کنند و از اموال بیت‌المال و تلفن‌های اداری برای جمع‌آوری مردم برای لشکرکشی به مراسمات استفاده می‌کنند و چوب حراج به بیت‌المال می‌زنند. این کار خیانت است و مردم ما بصیر و آگاه هستند و این موارد را به خوبی می‌بینند.

نادر منتظریان، بر ضرورت مبارزه با قبیله‌گرایی و طایفه‌گرایی تأکید کرد. او گفت که این استان، استانی عشیره‌ای است و برای نسب‌ها و طوایف احترام قائل است، اما باید تلاش شود که طوایف در کنار هم قرار گیرند.

منتظریان افزود: «در حال حاضر نیاز ضروری کشور و استان، اتحاد و همدلی است. کاندیداها باید الگوی دیگران باشند و نباید مردم را در تنگا قرار دهند و افکار عمومی و طوایف را تحریک کنند و آنها را مقابل هم قرار دهند زیرا این کار خیانت به مردم و جامعه است.»

منتظریان همچنین بر ضرورت مبارزه با تبعیض و فساد تأکید کرد. او گفت: «برای مبارزه با پدیده زشت تبعیض و فساد و برای برخی آسیب‌هایی که وجود دارد به دنبال شایسته سالاری هستم. امروز ما در نظام اسلامی وظیفه داریم با این پدیده شوم مبارزه کنیم و شایسته سالاری را ملاک قرار دهیم.»

منتظریان در خصوص جوانان گفت: «جوانان ما از وضعیت موجود گله دارند و نگرانی و دغدغه آنها به حق است. اولویت اول من جوانان و پیگیری مطالبات آنهاست.»

او افزود: «یکی از مهم ترین مشکلات استان بیکاری جوانان است که لازم است به این موضوع به صورت ویژه توجه گردد زیرا بیکاری ریشه بسیاری از آسیب هاست.»

منتظریان گفت: «با حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانیم بخشی از مشکلات خانواده ها و دغدغه آنها را رفع نماییم و ناامیدی جوانان را تبدیل به امید کنیم و از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری کنیم.»

منتظریان در خصوص شهرستان شدن پاتاوه گفت: «شهرستان شدن پاتاوه حق شماست و ما خوشحال خواهیم شد که حتی یک ساعت زودتر کلنگ فرمانداری پاتاوه به زمین زده شود.»

او افزود: «قبول داریم مشکلات شما زیاد است و باید برای حل این مشکلات تلاش شود.»

منتظریان با انتقاد از برخی از مسئولان ارشد استانی که مرتبا از برخورد با تخلف انتخاباتی مدیران صحبت می کنند افزودند: به جای این تذکرات، مصداقی برخورد کنید زیرا تخلف انتخاباتی برخی مدیران، کاملا واضح است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
0
درود بر منتظریان سلام بر مردم غیور پاتاوه که خط شکنی کردند
پاتاوه
|
United States of America
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
0
0
سلام بر پاتاوه درود بر بهرامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: