« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
جهان؛
مشاور رئیس دفتر سیاسی حماس درباره آتش بس گفت: حرکت جنگنده‌ها به مدت 6 ساعت در شمال نوار غزه در زمان آتس بس متوقف خواهد شد و ضامن این آتش بس قطر، مصر و آمریکا هستند.
منبع: العالم

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،طاهر النونو مشاور رئیس دفتر سیاسی حماس درباره توافق آتش بس که قرار است از صبح فردا پنجشنبه اجرایی شود، گفت: فهرست اسرا اکنون در حال رد و بدل و بررسی است.

اظهارات جدید مقام ارشد حماس درباره توافق آتش‌بس

وی افزود: حداقل 200 تا 300 کامیون شامل 8 کامیون سوخت وارد می شود. کامیون‌های کمک‌رسانی از جنوب تا شمال باریکه غزه را پوشش خواهند داد. کمک‌هایی که وارد باریکه غزه می شود، شامل مواد اولیه و پوشاک می شود.

النونو ادامه داد: ورود کمکها به غزه تا بعد از توافق نیز ادامه خواهد داشت. ما برای افزایش ورود کمکها به غزه در آینده تلاش خواهیم کرد.

مشاور رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: توافق مزبور همچنین شامل ورود کمک‌های پزشکی به تمام بیمارستان‌های غزه است. خارج کردن اجسادقربانیان، انگیزه و عامل اصلی این توافق بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: