« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور؛
مرکز آموزشی استثنایی شهید کاظمی یاسوج با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی مرکز آموزش استثنایی شهید ناصر کاظمی با زیربنای یکهزار ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

مرکز آموزشی استثنایی شهید کاظمی یاسوج افتتاح شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در مراسم افتتاح این مجتمع آموزشی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، رئیس و اعضای خیرین مدرسه ساز کشور با ارائه گزارشی از عملکرد و نیازمندی‌های استان در حوزه ساخت و تجهیز مدارس به بیان مشکلات حوزه مدارس استثنایی پرداخت.

روستا خواهان تامین اعتبار و مشارکت خیرین در امر ساخت مدارس در حاشیه شهر یاسوج برای افزایش سرانه آموزشی شد.

روستا بیان کرد که سالانه بیش از چهار هزار دانش آموز جدید در شهر یاسوج ثبت نام می‌کنند و از این حیث بیشترین نیازمندی‌ها در حوزه تامین فضای آموزشی در شهر یاسوج است که با برنامه ریزی صورت گرفته مقرر گردید ۵ مدرسه در حاشیه شهر یاسوج ساخته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد که امروز و فردا میزبان مهمانان و خیرین مدرسه ساز کشوری هستیم.

افتتاح پروژه‌های متعدد آموزشی، دیدار با نماینده ولی فقیه و برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده می‌باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: