« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
آوای رودکوف؛
سخنران مراسم 13 ابان شهرستان لنده از مسولان خواست تا نسبت به تکمیل جاده لنده به تراب و پیگیری مهمترین مطالبه ی مردم این شهرستان یعنی جاده لنده به تشان اهتمام بیشتری به خرج دهند.

پایگاه خبری آوای رودکوف:سخنران مراسم 13 ابان شهرستان لنده از مسولان خواست تا نسبت به تکمیل جاده لنده به تراب و پیگیری مهمترین مطالبه ی مردم این شهرستان یعنی جاده لنده به تشان اهتمام بیشتری به خرج دهند.

توصیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان در مراسم 13 آبان

حضرت آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد که در اجتماع 13 آبان ماه؛ روز استکبار ستیزی و حمایت از مردم مظلوم غزه در شهرستان لنده حضور و به ایراد سخن پرداخت در پایان سخنان خود از مطالبه جدی مردم این شهرستان در خصوص جاده لنده به تشان و حضور جمعی از انها در دفتر ایشان خبر داد و گفت:موضوع جاده لنده به تشان که البته مردم بهمئی باید بیشتر به آن بپردازند را پیگیری کرده ؛و در ادامه پیگیری خواهد نمود .

وی از فرماندار لنده و مسولان استانی خواست تا این مطالبه جدی و مهم مردم شهرستان را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.مشروح سخنان معظم له را در فیلم زیر مشاهده خواهید نمود.

به گزارش آوای رودکوف ؛ تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نبوده و پیگیری تسریع اجرای عملیات آن برای کوتاه‌تر شدن مسیر ترانزیتی کریدورهای «شمال-جنوب» و «جنوب غرب -جنوب شرق» جدیّت وزارت راه و شهر سازی و مسئولین مناطق مشرف، مجاور و منتفع از مزایای آتی این مسیر را در استان‌های خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و فارس ضروری می‌کند و باید با همت جهادی هر چه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: